Thursday, February 07, 2008

Szétesés a város szélén

Kezdek aggódni. Most kivételesen magam miatt. Egyre fáradtabb és enerváltabb vagyok a hét végére, nyolc körül már ragadnak le a szemeim, viszont nem tudom kialudni magam. A munkahely második otthon, ez oké, de azon kívül max. gillzzel találkozom - és meglepetésemre ezzel maximálisan meg vagyok elégedve. A hétvégén amúgy is mindenféle fura alakkal futok össze - pl geekekkel. És néha még meg is éri. Pl.: Sanctumos teaházas játék. Hajléktalan, reményvesztett embert játszottam, aki "előző" életében menő bróker volt. Csakhogy az Ikertornyok leomlottak, a cége csődbe ment, a menyasszonya lelépett, őt meg becsapták és kirabolták Chicagoban. A család kitagadta. Egyetlen barátja Frank a kutya. Érdekes játék volt, az 1800-as évek végén, Chicagoba visszarepülni. Astral Realms, helyes.
Remélem tudunk még játszani együtt.

Megyek majd színházba is. Holnap táncolok. Minden igyekezetem ellenére mennem kell farsangra. Tudjátok mit? Nincs kedvem hozzá. Gillzért megyek, táncolni szeretne, velem, és őérte teszem. Szeretem azt a lányt és egy ilyen kívánságot vétek lenne visszautasítani. Nehéz ezt leírni. Egyrészt azért döntöttem így, mert tudom, h. mennyire szeretett volna táncolni nyitótáncot, másrészt pedig egy évben egyszer kibírom. Harmadrészt a fenti, emocionális okokért. Ki tudja, a végén még jól is fogom érezni magam (ha lesz poker).

Csak ugye a szokásos alváshiányos problémák. Szeretnék mage-et játszani, Oirentet folytatni, Ars Magicázni, itthon feküdni egy hétig. De úgy, hoyg tudom, hoyg semmi gondom nincs. Igen..talán a gondtalanság, ami hiányzik, talán az..Jah, és bírom a munkám. tetszik a versenyszellem és a végrehajtható kihívások is. Célok, amiket nehezen, de el lehet érni. Jó ez, kell ez. Csak sokat vesz ki belőlem.

Megjött az erkölcsi bizi is. Mégsem vagyok bűnöző. Kár. Reménykedtem benne, hoyg tudtom nélkül valaki feljelentett, vagy mittomén.

Jah, meg február lett, szép lassan. Csordogál az életem, rendesen. Van prá dolog, ami hiányzik és van pár, ami nem. De ez így szokott lenni. Pl.: hiányzik a polc. Nem hiányzik a lakás. Mittomén. Linkinnel levelezgetek, még mindig jó fej. Ő sem jön hozzám, kár érte, mert takarítás mániás, és még jókat is főz (mondjuk ezt p írta). Remélem ezt nem olvassa most..Bár ki tudja.

Tényleg..lassan-lassan szétesem darabokra megint. Azt hiszem, inkább alszom és pihenek helyette. Talán megéri. A táboros dolgaink jól mennek. Remélem végre a legfájóbb pont is kikerül - szerződés. Ankalimonon múlik minden. Ha nem lesz tábor, akkor az ő hibája, tudjátok meg mind!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

örülök, hogy jössz Farsangra és remélem jól fogod érezni magad.
mivel marhára senki se ugrált, hogy kaszinózni akarna, póker akkor lesz, ha az emberek úgy döntenek, hogy leülnek és játszanak. kártyát tudunk vinni, asztal meg székek lesznek...
a táborhoz meg drukk!

9:27 PM  
Blogger zs.gothpunk said...

Állj le a kávéról! Nekem az segített. Utána sokkal pihentetőbben alszol.

Orientezés majd jövő héten, magéra most nem esküdnék. Viszont Orient után lesz Fall of the Camarilla, meg Warhammer 40,000 RPG is. :D :geek:

11:44 AM  

Post a Comment

<< Home