Monday, April 21, 2008

Sands of Time

Egyrészt a játék is itt figyel a gépemen. Anno nagyon tetszett maga az alap sorozat is, de ezt is szeretem. Ha meglesz és lesz türelmem végigszenvedni, akkor akár még a Warrior Withint is megnézem.
Nagyon vicces, főleg, mivel elsősorban ügyességi játék, de a humor és valami báj lengi körül. Semmi horror, csak egy kis arab misztika - és sok-sok káromkodás az ugrálásokkal és a hülye mentési rendszerrel. Ellenben még mindig szeretem a szablya-tőr párost.

Amúgy meg úgy érzem, hogy valami szép lassan kifolyik az ujjaim között. Nem találom az élet ritmusát. Ma olyan 11 körül ébredhettem - ami azért rossz mert reggel nyolckor már dolgoztam. Általános kedvtelenség és életuntság a recept, dep a köbön, kilátástalan, kifakult életetet élek. Mintha fekete-fehér kópia lenne, amit a hátsó udvaron tapostak meg, hogy archívnak tűnjön.Szeretnék vihart, szeretnék sikert. Szeretném, hogy a barátnőm örüljön, szeretném, ha sikerülne nyerni a csapattal.

Nehéz hetem lesz, és volt. A BKV sztrájkkal, végül is csak hat km-re van a melóhely, és egy kicsivel több, mint egy óra alatt letudtam. Sirály. Egyszer este hazafelé heccből lefutottam egy villamosmegállót. Meg kell állapítanom, hogy az eredmény a vártnál is katasztrofálisabb.. puding lettél, ficsakám!

Mondjuk, én még szerencsésebb vagyok. Még tudok örülni dolgoknak, és másoknak is. Több közeli ismerősöm (aki magára ismer, tegye, aki nem, annak örülök). rendkívül önző életet él, s nem képes másoknak - másnak - örülni, csak annak, ami hozzá, az ő virtuális vállveregetéséhez köthető. Kár értük. Persze, amilyen buzgón bólogatok más sikerének/sírok más sikertelenségén, annyira szomjazom a saját tetteim utáni feedbacket, és annyira táplál bennem keserű irigységet a többiek sikere/baja. Kicsit olyan, mintha elmondanám másnak, micsoda nagy tetteket hajtottam végre, s a válasz szerint ügyes vagyok, de hallottam-e, hogy ő milyen... -> kitöltendő rész az aznapi lélekbajokkal. Zolinak igaza van, maximálisan. Nem figyelünk eléggé egymásra, mi emberek.

1 Comments:

Blogger zs.gothpunk said...

Kicsit magas volt a spanyolviasz aránya ebben a postban. :P :D

És azt ugye tudod, hogy a prince of persia csak halovány pótléka az Assassin's Creed-nek? :D :genya:

Amúgy meg fel a fejjel, menni előre, csinálni, egyszer meghálálja, higyj benne. :yoda:

9:48 AM  

Post a Comment

<< Home