Monday, March 03, 2008

Mélyvíz

Szinte minden tekintetben. Azt hiszem, két-másfél hónap munkáját kellene elvégeznem egy hónap alatt. Kemény meló lesz, de a betegség és az előtte lévő katasztrofális hónap erre ösztönöz. Ráadásul ma volt egy rendszerleállás is, értékes órát rabolván el az időmből. Semmi gond, kaptam egy kis motivációt, meglátjuk, mit hozok ki a helyzetből. Az önbizalmam még mindig töretlen, bizonyos tekintetben.

Ma egészen hét óráig - igen, este hétig, csak egy croissont ettem, és sokat ittam. Furcsa. Éhség..igen, meglapuló, háttérben szendergő éhség volt ez, de nem zavart. Reggelire egy nagy übrik tea megtette. Nehezen keltem, sokáig vaciláltam, hogy ma még dokihoz menjek-e, semmint melózni, de végül is bementem a munkahelyre. Így volt jó. Most egy hatalmas adag tea után szuszogok.

Szussz. Ez is egy pörgős hét lesz, úgy hiszem. Kicsit túl pörgős is, de..majd kitalálok valamit, hogy minden beleférjen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home