Sunday, May 18, 2008

A Perfect Day - Superhero Movie (?)

Tegnap begubóztam, eldöntöttem, hogy hevesen önsajnáltatni fogom magam, utána világot utálni és végül 21:00kor megmenteni azt, valami frissen szerzett szuperképességgel. Esetleg Black Hawk Down-t bambulni, s utána menteni meg a világot.

A terveim azonban keresztülhúzták! Hiába minden gondosan kitervelt stratégia, egy sms megakadályozta, hogy rosszul érezzem magam! Egy titokzatos hölgy küldött segélykérő üzenetet (vagy hogy én kértem volna segítséget? Már nem is emlékszem), amit nem hagyhattam szó nélkül!

Gyorsan hajat mostam, felöltöttem a kosztümöt, és a szuperhős mobillal (aka 105 BaromiKegyetlenVehicle kékvillám) a forgóórához értem. Ott már "A" hölgy megverekedett egy útonálló csövessel (vagy majdnem), és már-már azt hittem, elkéstem. Szerencsére nem így volt, ellenben a nap viszontagságai és a heroikus küzdelem után hősnőnk (A.K.A. Rapiress "Jóötletnektűnt" Fairytrapper) igen megéhezett így első küldetésként fel kellett keresnünk a távoli világok speciális ízkollekcióját!
Igazi superhero feladat, sikerült is. Ekkor már az otthoni összenyomó falak a múltba vesztek, Balázska délceg fénnyel a szemében gyűrte a Nyugatvégi HotDogot.

S ekkor jött a Gonosz, egy film képében, amit "Superhero movie"-nak kereszteltek. A gonosz filmvetítő hipnotikus katósdsugarakkal szerette volna befolyásolni a nézőket, s nevetésre ingerelni őket. Párszor engem is sikerült, az optikai beültetéseim eléggé elavultak, talán ezért eshettem áldozatául annak a silány izének, amit vetítettek. Sokkal zavaróbb volt mellettem a geek, aki öltönyben, egyedül ment megnézni ezt..ezt..a fertelmet, s idegesítő röhögéssel fojtogatott. Szerencsére sok pöttyöt tettem composure-ra, így megmenekültem, s nem sikerült átprogramozni az agyamat (mert rég kivettem).

Ellenben ekkor jöttünk rá, hogy a szuperhős szállító járművet ellopták (fenét, késő volt és nem járt), úgyhogy kénytelenek voltunk GYALOG megtenni a hatalmas, egy megállónyi távolságot!

A végén főcímzene, s hiába bizonygattam mégsem, vagy csak kicsit, hitte el, hogy dacára a rossz filmnek, rég nem éreztem magam ilyen jól, s remélem, kedves nézőink is, így beruháznak egy folytatásba (producer úr..még EZT a statisztikát nézze át kérem..).

A tegnapi nap végén az ÉN filmem nézői is háborogtak, a végéről hiányzott valami fontos, nem is hittek a szemüknek, amikor deli hősünk s hősnőnk elváltak, követelvén a folytatást (deli hősünkkel egyetemben).

Stáblista. Trailer.. Ami elkalauzol minket egy konferenciára, ahol sok-sok szuperhős gyűl még össze, hogy megvitassák, a nyári kihívást miként gyűrhetik le, hiszen (remélem) SZÁZ gazfickó fog lecsapni ránk, és mi örülni fogunk neki.

Hősnőnk és hősünk szintén ott lesz...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home