Sunday, May 11, 2008

fejfájás

Erre ébredni nem igazán jó dolog. Talán a Balance miatt. Tegnapi napom nagyon jó volt, igazán. Nem is tudom, mikor éreztem ilyen jól magam utoljára. Még akkor is, ha minden benne volt, ami egy álmos amcsi kisfilmben. Görkori, vattacukor, kínai kaja. De leszúrtak egy "halálosan" komoly párbajban, ráadásul levágta mindkét kezem.
De legalább már tudja, hogy a jobb oldalon kell bandukolni, és ha sokan futnak el mellettünk, akkor egy idő után neked is futni kell. Vagy átmenni a másik oldalra (hogy egy rendőr üssön el).
Különben is, az élet nem kék, hanem arany.

Szóval fejfájás. Semmi baj, viselem, remélem hamarosan elmúlik. Biztos azért van, mert napon voltam, és olyan dolgokat műveltem, ami (elvileg) egészséges. Mozgás, séta, friss(ebb) levegő. Oda kell figyelnem, mert (ismételten) oda a hírnevem.

Csak azt nem értem, hogy miért van a HASAMBAN izomláz? Nem csináltam hasprést vagy felülést, akkor miért? Sebaj.

Ma póker. Nagyon várom, most nem azzal a felelőtlen-ólmos fáradtsággal, hanem a "jáccunkmá´" szindrómával. Ott szeretnék ülni, kilenc ismeretlen pofával, a vadi új csapatpólóban feszíteni, és behúzni a nut flusht és a K settet a bénák ellen. Muhahaha, messze van még az a nyolc óra!

És ki vagyok pihenve, és valahogy tényleg balance. Csak egy dolog zavar. Miért van zárva a Plussz és miért nem veszi fel a Don Pepe a telefont? think-think.. Hülye Pünkösd.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Háborút a fejfájások ellen; kezdenek nagyon elszemtelenedni...

12:52 PM  
Blogger vérlepke said...

amennyiben a görkorizás alatt behúzva tartottad a pocakod a jobb kinézet érdekében valamint még nevettél is, egyértelmű az izomláz eredete.
tapasztalatból eszmélek:)

1:11 PM  

Post a Comment

<< Home