Wednesday, May 07, 2008

Pihi

No, akkor ma ki kell dobnom egy csirkeszárnyat, még akkor is, ha rántva vagyon. Ez csak frissen jó. Ellenben tegnap főztem tejbegrízt, az jó másnaposan is. Amii, valljuk be, elég kemény dolog. Ez egy kemény élet.

Kint csicseregnek a madarak, meg fény van, ami elég érdekes dolog. Nem az a természetes, ha hideg van, esik az eső, és nagyon fázom? Viszont már most melegem van, ami szintén nem jó. Namajd. Amúgy elfogyott az elemem. Kellene venni, de nem volt kedvem. Mikor vágom le a hajam vajon? majd egyszercsak. Van ennek a postnak értelme? Majd lesz.

Elég bizarr dolgot álmodtam, inkább le sem írom. A cenzúrázott részen kívül az viszont tény: ismét utazgattam, ker4estem egy bizonyos helyet álmomban. Valahogy tudtam, hova tartok, de..Aluljárók, éjjeli sikátorok, ezek csaptak arcba. Éjszakaiak, és autózás. Úton voltam egészen a kivágott jelenetig (most is borsódzik a hátam, brrrr)


Jah, mostani könyv, amit olvasok: Tamás Bátya kunyhója. Zsír.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home