Friday, May 02, 2008

sütíí

Ma reggel azt hiszem semmi mást nem tömtem magamban, csak az Oisin által hátrahagyott tortilla chipset. Finom. Nem hittel volna, hogy így ízlik. AM-mel jól haladunki, most kezdődik csak igazán a játék és mese! Először is..jussunk a várba befelé..

Nagyon szépen köszönöm a csokikacsát. Nagyon jól esett (mind kapni, mind..leharapni a fejét, Yum-Yum!)

Amúgy tegnap nem is emlékszem, mi hasznosat csináltam. Mosogattam sokat, meg mostam. Jah, megnéztem az "Öld meg a sógunt" c. filmet, ami egy gyatra félrefordítás eredménye lehet. ASmúgy kult. alapfilm, szeletelős ninja/shaolin/bosszú, minden amit akarsz. De! Van benne Hatori Hanzo és Sonny Chiba játsza. Kult. Kill Bill-ből lehet ismerős.

Ma semmi van. Pihenés, szusszanás, felkészülés. Mosok tovább, takarítgatok tovább, dobom ki az értéktelen dolgokat, ami egész jó.Sajnos a tv-ben már semmi extra nincs, majd este biztos lesz. Addig is..Most fejeztem be az I Robot-ot, ami még mindig tetszik. Igényes akciómozi. Lehetne rosszabb, lehetne jobb, de limonádéval elmegy.

Travianban meg izzik a háború, több hete tart már. Derekasan küzdünk, de annyira nem áll jól a szénánk. Több gyengébb tag kilépett, de már vissza-visszaütünk a félelmetes ellenfélnek. Kíváncsi vagyok, mi lesz a vége..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home