Sunday, June 29, 2008

This is the end..My only friend

Morrison bácsi is megmondta.

A Rémségek Kicsiny Blogja zárja kapuit. Nem gondolom, hogy ennél több lehetne benne, bennem. A lehetőségeit köszönettel, kihasználtam, és 497 bejegyzéssel tártam a világ elé gondolataim, sirámaim, terveim. Nem elkapkodott, hanem hónapok óta érlelt elhatározás volt. A törlésével még várok egy kicsit, talán meghagyom, hogy öreg nagypapa koromban jót nevessek rajta. Sok, nekem fontos dolgot firkantottam ide, univerzális igazságoktól egészen blaszfémikus hülyeségekig mindent.

Ajánlom az elmúlt év terméseit, lehet belőle csemegézni, ha valakinek hiányozna a további baromság.

További jó éjt, és ha nem találkoznánk: szép napot, kellemes delet, szép álmokat!

9 Comments:

Blogger Unknown said...

Nawazze.

12:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Szerintem tedd el. :)

2:01 PM  
Anonymous Anonymous said...

Vigyázz magadra.

8:13 PM  
Blogger zs.gothpunk said...

Ilyen hangulatban nem megszűntetni kell, meg félbehagyni, hanem új szintre emelni. ;)

Tessék koncentrálni a kreatív energiákat és írni. Pl. én nagyon kíváncsi vagyok a firenzei történetre.

7:56 AM  
Anonymous Anonymous said...

:(

3:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

"Szép volt, jó volt, köszönjük, ennyi,
ha sűrű a sors, nincs mit tenni"
Vagy hogy volt egy régi rapszövegben.
Viszlát élőben!

12:23 AM  
Blogger Patiszon said...

Szép álmokat...!

8:52 PM  
Blogger zs.gothpunk said...

Te vazz. Írjál már akkor heti egy levelet és legalább címszavakban számolj be arról, hogy mi van veled, merre jársz, mit csinálsz és fáj-e a fejed. :)

8:15 PM  
Blogger vérlepke said...

ó

10:38 AM  

Post a Comment

<< Home