Monday, June 16, 2008

korán van

Már kezdem én is érteni, miért nincs sok tükör errefelé. Idegesítő álmot követően nem jó dolog viszontlátni a bedagadt és sötétre festett szemünket. Komolyan, emlékszem rá, hogy valaha kék volt. Mit kék, KÉK. Most inkább ilyen szürkés izé egy nagy fekete szmötyi közepén. Hülye foci. Nem nézem most egy ideig, azt hiszem.

Álmomban pedig hatalmas dugó közepén voltam, nem ment az egyes villamos a Flóriánnál, pedig csak pár megálló kellett volna..Utána futottam a négyes után (jellemző, már olyan sincs). De nem várt meg. Rájöttem, h. csak pár lépés a suli...Merthogy oda tartottam. Ellenben az ajtóra ki volt írva, h. ideiglenesen elköltözött, mert az önkormányzat nem támogatta és a 11.kerületben kell keresnem. Cím sehol. A kiírás egy plakátra volt odafirkantva, filctollal. De a kapu zárva, szentül meg voltam győződve róla, hogy igaz.

Majd hatkor beindult egy riasztó. Töredékekre visszaaludtam.

Özönvíz volt és a tolkienes társasággal bezárkóztunk egy plázába. Majd páran úgy döntöttek, hogy kimennek a vízre egy ladikban, és velük tartottam ilyen-olyan lelki okokból. És onnantól az álom arról szólt, hogyan szerzek raftot, mert azzal akartam menni ladik helyett.
Elárulom: sehogy. Ismét felébredtem. Hurrá. Utálom a riasztókat. Most kiderül, hogy a forró tea megárt-e, és hogy egy hét után mennyi késést néznek el jó szívvel nekem.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

No igen, azért az is nem mindegy amiket te összeálmodsz...

12:19 PM  
Blogger Dreamer said...

"I´m just a Dreamer..I dream my life away.."

/Ozzy/

8:58 PM  

Post a Comment

<< Home