Friday, September 01, 2006

half

Jelentem, a felét, némi ráhangolással, de tudom. Jah, nem sikerült berúgni ( csak kicsit), de a gyomrom azért kikészült egy kicsit. Hát ez van, élni tudni kell, höhö. Elég egy alkoholista a családba, mesterségesen ne generáljunk egy másikat, amúgy is a szenvedély-cuccokkal egészen szarul állok, lásd: kártya. Mind1, arról is sikerül leszoknom.
Ic Ebáút tááájm - régen hallgattam Tiamatot. De jó. Arra emlékeztet, hogy egy csaj után vágyakozva sóhajtozom az éjszakában, valahol Sukoró és Törökbálint között. Fehérvár egy szar hely, oda ne menjetek. Nekem muszáj, csak még a főnökök nem tudnak róla. Majd ma? Talán. Csak még mindig nem tudom, hányadikán, remélem, nem jövő héten..Sebaj. Csekk fizetve, ´osztán hajrá! Durva lesz ez a szeptember.
Jah, hogy szöveg. Hát nem tudom. A fele megy. A másik felébe még bele se szagoltam. Ana jól megfurta! Szombaton kellene magolnom, mint állat. Hmm, lehet, hogy tábori talin antiszoc leszek. Sőt, biztos. Elég volt a tüncködésből, megyek Barahírnak, aki..aki..olyan egy..barom. Szerintem. Másoknak tetszik, és ez jó.
( Vóóóót fóóór láááááv)
Vótolnék én, ha lenne! Mondjuk itt! Mellettem. Egy Szőke. De nincs. Sosincs ( rímel, figyeled?). Most tartok a mind1-nél. Majd szigeten parázok. Utána meg haggyjatok, a Tolkienes cuccból egy időre nagyon elegem van. Jöjjenek a vámpírok és AZ ÉLETEM AKAROM!
Az mtt leszív, kihasznál, mittomén, megint kapom majd a bánatos, depper fejmosást ezekért a sorokért. Persze, nem csinálnám, ha nem akarnám csinálni. Most még szeretném is. De egy ideig semmi szervezői, hirtelen-jött-akármit NEM vállalok. Se Farsang, se előadóest, se zenés cucc. Nem pakolok, nem szervezek, nem szerepelek. Majd max LEP-en, vagy Bilbón, de ott is CSAK a bosziurat. Semmi mást, értve?
Ez is éppen elég nagy égés lesz. NEKEM az lesz. Kérek egy hónapot.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home