Wednesday, October 18, 2006

szereposztás

Zavar, hogy mellékszereplő vagyok. Úgyhogy ma megyek, és mesélői megbeszélést tartunk Tibivel édeskettesben. Már ha Tibinek hívják, a névmemóriám a régi. Egy biztos: Nem vagyok hajlandó a mesélési stílusomból egy csöppnyit sem feláldozni. Mesélgetek-mesélgetek, és kész. Minden más. Vagy mi. Igen, egy kicsit szaggatott a gondolatmenetem, kéne csinálni egy töredezettségmentesítést a fejemben. Például miért van az, hogy fáradt és álmos vagyok, mint pár hónapja mindig. Hát, nem tudom. De az biztos, hogy tegnap leültem játszani, és mire feleszméltem, már késő volt. Mosogatni, takarítani, hajat mosni. Ma reggel hét után pattantam ki az ágyból, és akkor már..de ez unalmas.(Mondjuk a "kipattanni" szó erősen túlzás, a "vergődni" már találóbb) Kimaradok. Úgy értem, egyre gyorsabban telnek a napok, és beáll a Sims effektus: soha nincs idő semmire. Igaziból az lenne az igazi, ha hat órát dolgoznék, semmint nyolcat, és a szomszédban, semmint Zuglóban. Ami egy nem túl jó hely. Barbaria, mondhatnám.
Hm, ez a hónap egészen jó lesz. Most akkor ezt fogjuk játszani, hogy egy jó, egy rossz hónap? Mert megint egy csomó ügyet kéne lezárni, de nem megy, naygon nem. Hétfőn alig dolgoztam valamit, kedden iparosmunka volt, ma meg..Hát nem tudom. A tény, hogy még nem telefonáltam egyet sem, elárulhat egyet-s mást. No, nem azért, mert lázadnék, vagy mert lusta lennék. Hanem csak. Az a cég, amelyik palira vesz, ne várjon nagy munkakedvet. De ők tudják. Két esemény is történt, ami komolyan fölzaklatott manapság.
Az egyik, hogy egy faluban egy férfit (tanár két gyerekkel) mondvacsinált okkal meglincseltek. Ez rossz szó, persze, a "meglincselés" nekem fáklyákat vasvellát és malmot jelent. Itt nemes egyszerűséggel halálra vertek egy embert. Nem tudom elfogadni az ilyen viselkedést. Halálbüntetés?
A másik az, hogy az Arsenal Moszkvában kikapott. A meccsen három gólt érvénytelenített a bíró. Gratulálok.
Volt még valami, csak nem jut az eszembe. Mondjuk, hogy Bush aláírta azt a törvényt, hogy akit terroristának gyanúsítanak, azt lehet meztelenül kihalgatni, alvást megvonni, lelki terror alatt tartani. Szeretem az USA nevű szeméttelepet, mondtam már? Szőnyegbombázás a Bush farmon?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home