Monday, October 02, 2006

Áj dónt hev a gán.

No. Volt egy hétvége is, ami nekem már nagyon kellett. Egyrészt a Kedvessel voltam sokat ( nem annyira, mint előzetesen szerettem volna, és azt elképzeltük). Másrészt a szám teljesen szétcsesződött, ami mostanra gyógyulgatott meg lassan, nagyon lassan. A színitosz második fele, az úgynevezett Gondolin próba, hát..Nem éreztem valami effektívnek. Sajnos a rendezőből midnen erélyesség hiányzott, nem éreztema koncepciót, mintha olyan ad-hoc jellege lett volna az egésznek. Szövegtudás nélkül bejárni? Hát..A színpadkép még gyerekcipőben, én meg unatkoztam a sarokban. Mindegy, a Gondolinhoz nagyon a külső körből állok, nem számítanak nagyona segítslgemre, és mittomén, akarok segíteni, egyáltalán. A darabn szövege borzalmasan csapnivaló, rosszabb, mint a Fornosté. ott csak a pátoszos szutykot kellett a közérthetőségre cserélni, de itt alapvető problémák vannak. Nincsenek dialógusok, hanem mini monológok vannak. Ez nem párbeszéd. És még csak pár oldalt olvastam..

A buli nagyon jó volt. Pink Floyd Tribute bandek. Két gitáros plümplümmre értünk oda. Aranyos, magas hangú, iskolázott énekes az egyik, és beleélős, víg-gitáros a másik. Aranyosak voltak. Utána beszélgetés, lazulás. Az unikum nem bántj a ahasam, a whiskey, pálinka igen. Láttam Dru-t is, még mindig szép. Fq és Orsi is voltak, ez utóbbival értekeztünk a banki szakma nagyszerűségéről. Hehe..Azt a melót is csinálnám, bár van annyira rossz a munkaideje,mint a Librié, csak a fizetés mozog más skálán..

A második Tribute band ( H.I.T.) már ütős volt,mind fénytechnikailag, mind hangzásilag. Csak a lelkesedés hiányzott egy kicsit. Szász Dávid üdítő színfolt, meg kéne alapítani a fan-clubot. Végigkiabáltam a számokat, arra azért ügyelve, nehogy mások is meghallják..AZ én hangom nem olyan esztétikus.. Szóval jó este volt, Jaqopo még hiányzott onnan, de mondjuk volt HW is, meg Ashtring. Akivel hazafelé dumálktunk egy jót. Belegondolván, vele még ilyen ekretek között, kötetlenül, soha nem beszélgettem.

Elkezdtük az Ars Magicát. Rájöttem, hoyg az alapjaim már megvannak, magam pótoltam a hiányosságokat. Így lettek más nevek, de a cselekmény hasonló. Kíváncsi vagyok, mert ugyebár mi partiban nyomtuk, itt individumok lesznek. Sweeet. Jó lesz. Szappanopera, életút. Szívás és bohóckodás. De böki a csőrömet a játékosok indiszponáltsága, és hogy két hete ott a könyv és még bele se néztek..
Mindegy, jó kis este volt. A vampos kalandot megs oha nem fogjuk befejezni, az hétszentség, de nem baj. Majd készülnöm köll jövő hétre..de mikor is??
Hétfő - Elízium
Kedd- idő van, Gillz nem ér rá.
Szerda - tremere meeting
Csütörtök - Rhilen meeting
Péntek - Színitosz
Szombat - K7
Ennyi. Vennem kell DVD-t, meg szűrőt a lefolyóba, meg borotvahabot, meg sampont, meg kaját, mert az elfogyott, kenyér legalábbis nincs, se tej. Mondjuk, ezt könyebb pótolni. Ja, meg bérlet is kell. Mik vannak..

Mikor fogok Miriellel beszélni??

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Miazhogy pátoszos szutyok??? :D

Azért ennél egy kicsit jobb kritikára számítottam, bár lehetséges, hogy ami nálam a kor- és világhű szöveg, az hallgatva túl pátoszos...
No mindegy, továbbra is azt tartom, hogy amíg a mondanivaló nem sérülazt mondtok amit akartok.

Alyr

12:43 PM  

Post a Comment

<< Home