Friday, September 29, 2006

sötét lyuk egy kicsiny bolygón

Két dolgot szeretnék. Vagy egy kis bolygót, amin egy kunyhó van, egy rózsa, meg egy vulkán ( és nincs majomkenyérfa), vagy egy felfújható űrhajót, és egy beszélő kutyát. Nincs más alternatíva. Egy kis szigetet, zugot, ahova bevackolhatom magam, és nem zargat senki, nem kell elígérkeznem sehova, nem kell elvállalnom semmit (amit végül nem tudok megtartani).
semmire nem votl időm, ez a héte úgy telt el, hogy nem tudtam elintézni semmit, amit szerettem volna. Nem tudtam takarítani, nem tudtam rendet rakni, csekket befizetni, szakdogát írni. Nem tudtam Beszédtechnikára rendesen felkészülni, nem tudtam semmit. Talán ennyi is vagyok, nem több, nem kevesebb. Tegnap dumálni jó volt, egy pár pillanatra el is feledkeztem róla, hogy a világ minden nyűgével bírkózom. Egyetlen dolgot tudtam megcselekedni: befizettem EGY számlát. De az ELMŰ-s szerződést nem tudtam elintézni, bejelentkezni szintén nem. Vízművek? Nuku. Tegnap vettem ebédet, otthon hagytam,mire hazaérek, dobhatom ki. Rhilen sokkolva kérdezte, hogyan bírom ki, hogy két napnál tovább nem látom a barátnőm. Hát sehogy. Helyette inkább 90 éves öregasszonyok zokogását hallgatom a telefonba, jócskán alulfizetve.
Így élek. És még én veszem a bátorságot, hogy vígasztaljak másokat? Nevetséges. Pojáca. Álmodozó. Halott. Semmi.

Szeretnék egy saját bolygót, vulkánokkal, rózsával ( ez már megvan, szőke, szemüveges, szépszemű), de majomkenyérfát nem kérek. Az van bennem elég, és úgy hívják, hogy elveszett jelentés.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home