Tuesday, September 19, 2006

akkor back in business

Részemről az előbbi volt hosszú ideig az utolsó, politikát boncolgató post. Legközelebb csak akkor vetemedek rá, ha a számomra fontos emberek vállát ismét meg kell rázni, hogy ébrdejenek fel. És ne törődjenek vele.

2006. 09.15.

Nem mentem be dolgozni, lévén szabadságot vettem ki. Sajnos történt egy s más aznap.


Censored, requested by former director


Szóval minderről nem tudtam, de nem is baj. Itthon időztem, és játszottam, valamint kitakarítottam ( azt hiszem ekkor). Majd mentem színjátszani, ahol történt valami, ami alapjaiban ingatta meg a hitem ebben az egészben. Ugyebár megbeszéltünk valamit. Reméltem, hogy lesz foganatja a kis beszédemnek, amit ügyes köntösben tártam a többiek elé, de nem. Semmi nem változott. A történet szimpla: a szünetben se szó, se beszéd, ketten leléptek a színköri foglalkozásról. Semmi elkéredzkedés, vagy akármi. A szomszéd teremben éppen egy NEM színikörös darabról vitáztak. Nem érdekel, hogy szívügye-e embereknek, de ha rajtam múlna itt helyben kirúgnám Eryt és Kincsőt ezért. Nem érv, hogy "Nem volt még felvételi, tehát ellóghatunk". Ennyit, a csoporthoz tartozásról. Meg vagyok győződve, hogy én SEMMIT nem fejlődtem az elmúlt két év alatt a színkörben. Semmit! És nem akarom ezt így tovább csinálni. Ha nem változik valami, akkor engem többet itt nem láttok.

Ennek ellenére jó volt, hosszú ideje az egyik legjobb színkörös foglalkozás. A nevetős-nem nevetős feladat nagyon hasznos volt, akárcsak a kérdezős. Látszik, hogy ki nem tud feloldódni. Kellett nagyon. Mégis, a nap csúcsa nem a színitosz volt, hanem a live utána. Készült rá, és sokat beleadott, és jó is lett, amit Gillz csinált. Kaptam, egy karaktert..nem..egy lehetőséget, és én, igaz, már az esemény előtt, játszottam. És élveztem nagyon. Nem vagyok biztos benne, hoyg azt a figurát hoztam, amit szerettem volna, főleg arra gondolok, amikor már Kephamosként kellett cselekednem. Ijesztő voltam, vajon? Vagy csak..álszent? Nem éreztem azt, amit hozni akartam, szerintem ilyen szerepekre egész egyszerűen nem vagyok elég jó. Vagy csak annyi embert láttam, akik SOKKAL jobbak? miért kell nekem mindiga legjobbank lennem, vajon? Sajnálom. ilyen vagyok. nekem a "jó" nem elég, ha olyanba fogok, amit komolyan veszek, és amit csinálni szeretnék. Másrészről Gillz miatt is szerettem volna valami extrát alkotni, de nem ment. Kár érte.
Nagyon jól éreztem magam. Ripacskodhattam kedvemre Garricként. Udvarolhattam pironmgva, Lothnak ( is). De nem voltama végén elég erélyes. Jajj, nem a jáék közben, hanem, amikor arról beszéltünk, hogy aludjunk-e ott, vagy menjünk haza az éjszakai vonattal. Gillz maradni szeretett volna, így maradunk. Ha amellett agitálok, hogy menjünk, akkor tudott volan egy kcisit többet aludni, talán. Mindegy, ez soha nem derül ki. Mellettem volt, és ez mindennél többet ér. valamint az, hogy boldognak látom, láttam. Sikerült pár izgalmas és szórakoztató órát szereznie kicsiny társaságunknak. Köszönöm.

Szombaton anyáméknál ebédeltem, a nagyival. Nem volt gáz, nem volt kínos, vagy bosszantó. hazamentem, és hamar elaludtam, sokáig sikerült pihennem. Majd vasárnap..is elrepült, s am hétfő van. Nem érdekel a politika, persze, szakmai büszkeség, de csak egy hosszú postra futotta. Kár érte, hogy lassan uyganazt látom, mint öt éve. Nem baj, amjd elmúlik ez is. Szegény Szabolcs és Anna. Szerencsés vagyok, hogy Gillz hasonlóképp gondolkodik, mint én. Kaptam tőle sok zenét..ami mondjuk nem is olyan sok, ha azt vesszük figyelembe, hogy milyen állapotban van a DVD, é mit hajlandó beolvasni. Nem baj, Bowie van, és az a fő. MEg Das Ich, ami..a koncert után kellett. Ha agresszív vagyok, akkor már nem csak Systemet hallgatok, ahnem kis vöröst is.

Most egy kicsit bánatos, mondhatni, szomorkás vagyok. A fáradtság teszi, és az értetlenség. Kedves táncot tanul odakint. Nem tudom, ébn miért nem megyek. Van ritmusérzékem, igaz, nem sok, és ügyesen mozgok ( nem táncolok: mozgok), hála a korai harcművészeteknek. Talán mozognom kéne..talán. Talán többet kéne a Kedvesemmel törődnöm, talán neki kéne többet törődnie velem. Talán..no, ilyenekből sokat tudnék felsorolni.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sajnálom, hogy a TüT elrángatta az embereket, de akkor és ott azonnal volt szükség megbeszélésre.
Többé nem lesz ilyen, lévén, hogy még legalább egy félévig nem lesz TüT.
Másrészről arról viszont nem tehetek hogy nem kérdzkedtek el.
Attólmég Sorry.


Alyr

12:36 PM  
Anonymous Anonymous said...

igazad van. ne vegyél fel tagnak, jogos lesz. komolyan. vagy tanuljak Odüsszeiát?
az a helyzet, h. eredeti szándékom szerint a szünet 8 db percére mentem be a TüT-Gondolin vészmegbeszre, de ott kiderült, h. ugyanott tartanak ahol egy órája - semmi megoldás. igen, lehet kövezni, de nekem az emtétés színjátszás is fontos... órám nincs. nem gondoltam végig, h. "na akkor most nem megyek vissza, vagy megvárom míg szólnak", vagy ilyesmi. de ahogy várható volt, szóltatok: jött Icke, h. megyünk-e. erre én még fel is álltam (bár nem "a legnagyobb örömmel"), de mikor kiderült, h. Ery nem megy, győzött bennem az, h. ilyen megbeszélés egyszer van egy évben, jobb esetben mégritkábban, és nekem ez is fontos, meg ezek az emberek is. és igen, ebben a hirtelen döntésben közrejátszott az a pszichológiai tényező, h. mikor megérkeztem synithosra, rögtön kérdeztem, h. mikor kell felvételiznem, és Gillz azt felelte h. most sem (mert senkinek nem volt felvételi ezen a héten sem), holott én készültem verssel (újra). tudom, hibáztam, hogy nem mentem vissza legalább személyesen is szólni. tudom, hogy nem mentség amit itt írtam. ez van. jogos a neheztelés/harag. dönts belátásod szerint. :/

6:42 PM  

Post a Comment

<< Home