Saturday, September 02, 2006

Eljött ez is

Most úgy érzem, hogy tudni fogom. Igaza van Kedvesnek, valóban nem túl könnyű párbeszédet tanulni egyedül. Teljesen egyedül, ugyebár, és valóban sokat segített, hogy tegnap próbáltunk, úgy, hogy már megvoltak az alapjaim.
Most, hogy egy kicsit csiszoltunk a szövegen is, kezd tetszeni a dolog. Bár Barahír még mindig olyan, amilyen, egyre inkább belelovallom magam a szerepbe. Olyan..Balázsos lesz. És egyszer - kicsi rásegítéssel- elmondtam az egészet. Jajj, tudom, hogy ez azért még nem a tuti, de alakul. Valószínűleg a felét elfelejtem majd út közben - és ebéd közben, hehehe. Kínai köllene, az finom. Remélem, van édessavanyújuk. És próba is kellene, sok. Egészben még mindig nem játszottuk el. De már nem félek.
Még nem félek:)

Ahh, Pink Floyd, és Waters. A Final Cut az övé, végig. "Maggie, what have we donne?" És prefix, és prefix mindenhol. De nem baj, jó ez is. Jah, tárgyakat fel kéne vennem még. Asszem most nyelvészkedni fogok, és megcsinálom végre azt az átkozott szigorlatot. Mondjuk Dave profibb nálam, de nincs minden veszve. Mondjuk megkaptam Julcsitól az irodalom cuccokat is. De ahhoz olvasni kéne, sokat. Nincs most kedvem. A zsigereimben érzem, hogy gyönyörű őszünk lesz! Annak kell lennie, sokat, túl sokat bánkódtam a nyáron. Hiába, fordítva működök, nyár az elmúlás, tél a vidámság évszaka, még akkor is, ha fázom!

Viszont egy dolog nem hagy nyugodni. Egyrészt kezd elegem lenni a színjátszókörből és az ostoba, piti kis játszmákból. MOST érzem konkrétan, hogy szakadunk. Konkrétabban, kezd kialakulni egy tengely a vezetők között. Én, személy szerint, nem vagyok érdekelt. Megteszem, hogy ne legyek az. NEM fogok részt venni aSen Jün vs. Minden más, a Kiskirály vs. Okoska csatákban. Vagy a páratlanujjú vs. Zöldike ( aki más is) villongásokban. Elegem van. Gúnyneveket ragasztani, azt tudok. De nem hiszem, hogy egy nem megfelelő rendezővel vállalom Gondolint. Legyen az Esgal, Morgana, Pók, akárki, de bízzak benne, és ismerjem el. Ickét kedvelem, mint embert, de mint rendező.. Jogos a kérdés, hogy mi alapján ítélek, és ítélhetek-e úgy, hogy nem adok neki esélyt.
De ilyen vagyok, egy előítéletekkel terhelt, cinikus hülyegyerek, és nem érdekel egy ponton túl mások véleménye.

De most inkább törődöm a ..heheh.."Ha a holnap se biztos, ne a holnaputánnal törődjünk!"
Úgyhogy ma. Fornost. Jah, tök jó lesz mindent Peredhilre kenni. Hiszen ezért nem mentem tábort megbeszélni, meg gyűlni a Batyira. Ilyen egyszerű. És lassan-lassan meg is tanulom ezt a szart.
Mik vannak..?

4 Comments:

Blogger gothposeur said...

:puszi: köszi, jó lett nagyon!
szeretnélek még látni színpadon mélyebb szerepkörben ;)

12:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

Szerintem is igen jó lett.
Javasolnám a mindörökre áttételedet Barahirrá, ha volna más aki el tudná mondani a Boszorkányúr pár mondatát.

(bár felőlem maradhatsz mindkettő)

Legjobb tudomásom szerint a Gondolin Esgal-Eruntale (Ery szóviccével élve amiért esgal végigkergette a helyszínen: Hanna-Barbara) rendezésű produkció lesz.

8:34 PM  
Anonymous Anonymous said...

Az előzőből kihagytam egy szót a boszorkányuras mondatból, mégpedig azt, hogy "így". Tehát ha volna még valaki aki így el tudná mondani a Boszorkányurat. De nemvan.

8:35 PM  
Anonymous Anonymous said...

Annatar: jól tudod :D=
Dreamer: az ötlet, hogy én rendezzem meg a Gondolint, igazság szerint kétségbeesés-szülte félpoén mondat volt csupán - bele is döglöttem volna, ha megcsináltatják velem, tisztában vagyok a képességeimmel, vagyis inkább a hiányukkal :)=

2:10 PM  

Post a Comment

<< Home