Thursday, September 07, 2006

összefoglaló

Mi is történt Fornost óta? Kéne csinálnom egy ilyen pólót, "Túléltem Fornostot" felirattal. Hát..
Maga az előadás nem volt nagy szám, tisztességes iparosmunka volt, semmi több. Bolondul rossz akusztikával, mesébe illő, meglehetősen vicces zenével. Azt hiszem, ha csak önmagában azt nézzük, hogy egy közelben lévő autó szolgáltatta az audió hatásokat, no, egy kicsit komikus. De legalább jól szólt, mindenki értette.
Én meg megcsináltam, amit a haza megkövetelt. NÉha kihagytam pár sort, néhol igazítottam, változtattam. Megesik. Annyira rossz voltam, hogy a bosziúr is egy kicsit félrement, nem is csoda. Sebaj. A kívülállók máshogy vélekednek..Páran egyenesen arra vetemedtek, hogy legyen véglegesítés, amit persze szerényen, de határozottan utasítok vissza.

Utána pozőr módon, napszemüveg mögül, roppant feltűnően bámultam gótokat a buszemgállóban. Ők is bizonyára észrevették, de azt nem sejtvén, hogy nem dioptriás a műszer, és nem látom őket annyira. Micsoda csel! Majd ..némi késéssel befutott a tolkienita csaj is, akire vártam, igaz, ezúttal inkább sajnáltam, semmint haragos voltam a késésért. Mert eléggé borzasztó lehet, hogy egy kapucsengő előtt..Eh, szegény. Majd sétáltunk egy nagyot a csepeli pillangók közrül, és figyeltük a többi toilkeinta csajt meg Ratzhkát, aki végül nem jött. Ellenben pár vidéki kollegína igen, akik nem átallották szapulni az én kedves kis gyáramat. A buli? Főleg vicces volt, a napszemüveggel való ökörködés és a hullafáradtsággal való küzdelem miatt. Szöveget tanulni éjjel-nappal nem könnyű. Gótokon röhögni az. De mintha egy másik közönség látogatná a Gyárat. A vúdúból kiszabadultak..Kurjongatós, lökdösődős tömeg, és SOKAN voltak. Legalább ötvenen. Tűrhetetlen. És a kedvenc pultoslányom helyett egy mogorva fickó mért piát. Nem pozitív, nagyon nem. De így is ötre értem haza. Másnap gyorsan lemondtam az aznapi rpg-t, ettem anyáméknál, majd mentem haza. Jött Gillz. Elvoltunk ( őszíntén szólva ma már fogalmam sincs, hogy mivel töltöttük/töltöttem a vasárnapot, úgyhogy azt hiszem, ez a legmegfelelőbb ige: elvoltunk. Ha valami izgi történt volna, akkor a fene essen belé, hogy nem emlékezem).

Hétfő..is eltelt. Kedd is. Szerda is. Töltök le GITS 2 Innocence-t, de a francba! 99%-nál megállt ez a szutyok. És nem jön tovább, az istenért sem. Dühös vagyok, bizony. Játszottunk tegnap Yvelle-t, immáron magyarul, mert talán a fronthatás miatt, de iszonyatosan fáradtak voltunk. Bár Gillz inkább az egész napos pakolástól. Én meg mint mindig. Ma meg játszottunk a poszt Rpg-t, ami egészen vicces. Látszik, hogy lány mesél, sehol egy ork, vagy nukleáris szennytől torzult mutáns, aki vascsőt lóbálva próbál leütni. Yvelle bezzeg az első napjaiban már menekült, hehehe. Sebaj. Én élvezem, De olyat nem játszanék, mint a tüncök. Az nekem túl nyálas, és a világképek közti különbség óriási. Csajkommandó- ez a szó jutott róla eszembe.
Ma mi is lesz? Jah, semmi. Ma kártyázni keleltt volna, de nem lesz semmi. Megint. Soha nem lesz semmi. Háromszor próbáltam szervezni, ebből egy sikerült, akkor én itt most abbahagyom, és lehúzom magam.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home