Thursday, October 05, 2006

rush

Elkésni de jó. Honnan is? Jah, abuszt? Hát igen. Valószínűleg, ha blogolok, akkor lekésem. Tegnap ultra-álmosság volt a program. Meló után ( juhú) Kedves átugrott hozzám, majd kisvártatva mentünk Miriellel dumálni. Két gond is volt:
1: Marha hideg lett.
2: Marha álmos lettem. Kb. egy órát, a megbeszéltekhez képest, csúszott az egész. De legalább a bort megittuk, és Miriel becsiccsentett. Én jókedvű lettem, de borszagú, állítólag. Én nem éreztem. Most meg blogolok ahelyett, hogy enném a reggelim, fogat mosnék, és mennék a buszhoz. De legalább tegnap megfürödtem, ma ezzel nbem megy el idő. Ja, és a helyesírási, ill. félregépelési hibákat nem fogom javítani.
Jött egy új srác, Zalán. Nem vesz le terhetr a vállunkról, Attila régi ügyeit hivatott vinni. Mondhatni, tehermentesíti attilát. Éljen. Minket ki fog?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home