Thursday, November 23, 2006

Mr. Hand

Szegény Mr. Sötét Város. Egy részleg amnéziás, őrült, félemlékekkel teletömött fejű, gyakorlatilag mindenható srác irányítja. Az ő személyes homokozója. Én azt hiszem, a világ elé tárnám, hogy "Gyerekek, eddig minden kamu volt, úgyhogy mostantól lehet újrakezdeni". Őőőő..És mi lesz a még szabadon kószáló Sötét Emberekkel, vajon? Nem halhatott meg mind Mr. Book végzetekor. Ahhoz túl sokan voltak. Pl. ugye Murdock antitézise is él (egy darabig). Meg hát a napfény elől is el kell bújniuk, meg a levegő páratartalma elől is, ami a frissen megcsinált "tenger" megjelenése eredményez.
De el lehet képzelni. Kéne csinálni egy ilyen rpg-t. Azt hiszem, meg is lesz. Azt mondjuk majd, hogy NY, és hogy nesztek itt a helyzet. Menjetek Shell Beachre, ha tudtok, höh. Persze, ezt nem lehet, pedig szívesen játszanék ott. Vagy valami hasonlóban. De most menni kell szellemeket űzni szegény Júliáéknak. Szombaton, persze. Érdekes lesz, hihi.

Censored, requested by former director


Meg hogy ma Kriszanát boncolják. Oké, nem teljesen, de Debrecenben próbálnak neki lábakat varázsolni (gondolom). Én meg Pesten tengődöm. De nem baj, mert ismét láthatom Őt. Mondjuk..Szellemileg eléggé le vagyok fáradva, köszönhetően annak a töménytelen mennyiségű evélnek, amit megírtam. Nehéz. Fárasztó. Pepecs meló.
Tegnap még webchateltem is, fél év óta ismét. Egy 14 éves" hujegyerek" letámadott, és kérdésekkel bombázott. Hát válaszoltam, le"kölyököztem". Megsértődött, hogy egy durva "hejjesírási" hibáját kijavítottam. Hát vazz..az "ijet"-szót azért 14 évesen jól tudtam írni. Ilyet...most mond meg. Mondjuk Dr. Hőnyi óta tudom, hogy nem tudok helyesen írni. Szót viszont csak ismételni. Kell. Jah, és használtam a :braainz: szmájlit. aranyos.
Fáradok, tényleg.
És nem panaszkodhatom, mert nem. Pedig szomorkás vagyok. Igen, természetesen miattad, de túlélem. Azért még rosszul esik. Höhh. Dinka vagy Kedves. Sebaj. Majd csak elrángatlak máskor. Rosszmájú lennék de nem lennék. Ghááááá...ndi. Elég volt a szóenésből. Már kezdek jobban lenni. Talán azért, mert három perc, és vége a munkaidőnek. Mondjuk, nem mintha az elmúlt 10 percben dolgoztam volna. Oda se neki. Ennyiért..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Shell Beach rulz... :)

10:54 AM  

Post a Comment

<< Home