Wednesday, November 15, 2006

brutalis butashag

Ez az Imvu egy eszelős nagy hülyeség. Azt már megszoktam, hogy a pofázmányom egy arc-generáló (nevezetesen SIMS) sem tudja rendesen megcsinálni. Ez sem, de nem gond. Icke arccsinálmánya sem hasonlít. Gillz igen. Áfi igen, Miriel kicsit, Dru igen.
Nők. Látszik, csak velük teszteltem a rendszert. A repülőszőnyegesdi aranyos, csak idegesítő, ha mondjuk közben zenét hallgatok.
Jah, orkokat gyilkolni jó nekronokkal, de nem értem, hogy miért van morál faktora egy gépnek?..Miért törnek meg olyan hamar? Ez nagyon valószínűtlen.

Egyébként aludtam tegnap, úgy-ahogy. Tíztől fél hétig, talán. Kevés volt. Most, van pár pillanat, amikor a monitort bámulom, és nem történik semmi, csak a szemeim csukódnak, és..csukódnak, és..
Jelentem a harctérről, hogy a tegnapi napon bevetettük a gyalogságot, és a fejfájás katonái visszavonultak az eredeti határok mögé. Törékeny béke..még tárgyalunk a követekkel. MIndenesetre, még nem tudnak róla, de a kormány invesztált a csodafegyverbe: a Saridonba...
Ha esetleg nem járnának a tárgyalásk sikerrel, nem fogunk meghátrálni, és bevetjük a csodafegyvert!!!

Pedig még midnig sok feladatom van.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home