Thursday, November 09, 2006

sagara

Valahogyan nem tetszik ez a második évad. Izgalmas, de kevesebb a "közjáték", több az action. Lehet, hogy azoknak készítették, akik időközben felnőttek az előző évad vetítése során? Nem mondom, legalább itt nem olyan buta a sztori, de legalábbis, három rész után, nem tűnik annak. A testvérlányok kifejezetten kedvesek, főleg az ifjabbik, aki két machetével felszabdalt három Mithril katonát. Jah, és sokkal magamutogatóbb, pl.: másodlagos nemi jegyek ki vannak emelve, míg az előzőben csak nagyoltan jelenítették meg őket. És sokkal véresebb is. Érdekes, kezdek kételkedni a három, pardon, öt főszereplő sérthetetlenségében. Jó lenne, ha kinyírnák az egyiket, megdobná a sorozatot. Még tíz rész. És 70%, a NWN2-ből. Addig Dark Crusade. Bár a szünetekben is jól fog esni egy-egy összecsapás levezénylése. Azt hiszem, hogy most irtom a káoszt, utána Tau, és a Necront a végére hagyom. A Tau is kemény. Mondjuk, már fullos hősöm van, és annyi bónuszom, hogy talán menni fog. Méghogy "Legelőrevalóbb, legfelsőbb jó". Ha-ha, majd az eldák igazat osztanak ezeknek a gyíkoknak.
Furcsákat álmodtam. Talán külföldön voltunk, egy hajóúton, ahl még több furcsa dolog történt. csak nem emlékszem rá. Egyébként ki is szálltunk és mintha ismerősökkel lettem volna. Köztük talán Gulyira, meg a Kedvesre emlékszem. jah, és hátulról átöleltem egy szöszi lányt, aki talán az egyik kollegínám lehetett. Persze, feltűnik a Kedves is, de szerencsére nem féltékeny, én érzem kényelmetlenül magam. Utána persze odasomfordálok hozzá. Vagy mi. Érdekes álom. A valóságban azt hiszem, nem így történne. Hacsak nem rokonom a csaj. Hé! Most jut eszembhe, hogy van egy szőke, nagyon bögyös (NAGYON) rokonom! Andris felesége. Aranyos lány. Andris aranyos srác. Én meg egy nagy marha vagyok, höhö. Azt hiszem, lehet, hogy most van az, amikor "ifjúságom" ki kéne élnem? Kár. Olyanom sosem volt. Eddig három nő, egy hosszabb kapcsolat. Megtalátam a középiskolai szerelmet iwiwen. Illetve: ő talált meg. Pedig kerestem anno. Képet is felrakott, és..Hát..igazán sokkoló a két gyerek, és a plussz negyven kiló. FOGYJÁL MÁR LE! Mondjuk, tekintve a két kölköt, nem nekem akarhat tetszeni, bár, teszem hozzá, soha nem is akart, hehe. Ennyit a korábbi kapcsolatokról, exekről. Jah, nem élem ki magam, talán. Nem is hiányzik. Nem iszom, nem járok midnennap bulikba, nem nőzöm, nincsenek egyéjszakásaim. Inkább geek vagyok, a teszt is megmondta: 13%..Ami alig valami, hé! pedig itt őszinte voltam, na mindegy. Talán az a baj, hogy nem tudok klingonul.
Ha jól látom az órát, akkor megint elkésem. Nem baj, ezen a héten mindig elkéstem, és mindig tovább maradtam bent, úgyhogy ez ki van egyenlítve. Jah, és egy kicsit betanítom az újakat is. Elég fárasztó, tekintve, hogy baromi sok a dolgom. Ezernél is.
Szeretnék ithon maradni az elkövetkezendő másfél hónapban. És ez biztos. Szeretnék a Kedves mellett ébredni, figyelni, ahogyan alszik, akár órákig is. Milyen kár (sóhaj).
Pathetic, asszem. No, menjünk dolgozni és lemaradni mindenről.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home