Tuesday, October 31, 2006

smack that

Hemm..A világ málik szét. Nem tudtad? Pedig így van. Mielőtt rosszul következtetnél, nem, nincs kifejezetten rossz hangulatom. Az majd csak lesz. Az csak volt. Hullámverés..lalala..félúton. Még mindig tetszik a blogdizájnom. Tegnap elég vegyes élményekkel vonultam aludni, bevillanó mozaik ábrákkal.
Elízium jó volt, galád módon elkezdtem irányítani a kotériát, és a saját feladataimat végeztetni vele. Fincsi. Maylád büszke lehet rám. A probléma nem ez, hanem majd megkerülni a többieket, hogy a babérok nekem hulljanak. A gond csak az hogy, hehe..Ilonát lesz a legnehezebb megkerülni. Ő kezdi. Ezt a vonalat végig irányítanom kell. Nem baj, mondjuk. A másik meg..hát, majdnem belehalt a karakterem, pedig még semmi extra nem történt. Csak rámrobbantottak egy barlangot. Richthoffen meg kiakadt OUt-ban. Ő tudja. Szeirntem kifejezetten pikkel rám, miután elkaszáltuk a nosfiját. Pedig azt is csak ő cseszte el.

Jah, és tök jó, egy kicsit vitatkozgattunk is Gillzzel. Amit aztán büszke vagyok magamra, meg is beszéltünk. Ártatlan hülye dolog. Még vitának sem nevezném. Kár, hogy nem IN-ben reagálta le. Hanem OUTban. Hehe, a karizmám, hát igen :elajul:. De nem blogban árulkodtam, hanem chaten. Milyen sekélyesen alapos ez a század, hehe. De most jó kedvem van, ami azt jelenti, hogy este nem lesz az. Buliba megyünk. Remélem, élvezni fogom, és a holnapot is. Szeretném.

Ah, az egyedül árválkodó krizantén társa lett egy illatos rózsa.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home