Thursday, October 26, 2006

ásít

Miért, mit tehet mást? Borzasztóan gusztustalant álmodtam: Épp angol házit készítettem, mert a vezetőség kitalálta, hogy nekünk Dáviddal is kell angoloznunk. És közben ebédeltem, de odajöttek drogot keresni, és megették a kajámat. Grill "izét" ettem, és a gusztustalan részét otthagyták. Nyakat, ami csupa vér volt, és a fejét. Azt kellett megennem. Yech. Habár orálisan fixált vagyok magam is, de nem ennyire. Pfuj, de gusztustalan volt, ahogyan belevágtam, és mindenféle trutymó (nem csak vér) jött ki belőle. A főnököm meg megette a finomat. Na, ez szép.
Jó, megígértem, hogy nem leszek ma lehangolt. Vagy csak nem jelzem, és magamban dúlok-fúlok. Így jó lesz, ugye? Ja, eldöntöttem, hogy szemét leszek, és ha gillz nem folytatja két héten belül a vámpír blogot, én fogom. Szegény kis köpcös hunterem már cselekedne. Csak be van börtönözve az író visszafogott keze által rajzolt börtönbe.
Jajj. de lírai. Tegnap lekéstem a buszom, vajon ma is? Ki tudja..Jah, el ne felejtsem, CD tokot kell vinnem magammal, mert Rhilentől úgyse kapok. Na, meg továbbképzés is lesz, jajj dejó. Meg Brisa, ha minden igaz, lejuttat hozzám egy zacskónyi akármit, amit le kéne vinni Tatára. Kár, hogy én nem megyek. Mert nem akarok szédelegni. Nagyon fáj, de már elhatároztam magam. Csak és kizárólag Gillz miatt mennék. Ő meg arra kérlelt, hogy csak miatta ne csináljak már olyat, amitől rosszul fogom később érezni magam, hát tessék. Úgyhogy kicsit sűrű lesz a nap.
Ma.
De nemkesergek, nem tehetek olyat. Megígértem, ugye, dlágaszág?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home