Monday, November 06, 2006

hamm

Hát ezt. Ekéstem, nem kicsit. Mert ugye hajat mostam, az egy dolog. A Kis Rohadék is válaszolt a privimre, az is. Jó hosszan, némi szentbeszéddel, ami már-már nem elfogadott, hanem elvárt tőle. Ez van. Tegnap meg meséltem, versenyen. A végén úgy éreztem, hogy tolkienes rendezvényen vagyok, de azért egy kicsit más volt. Kaptunk emléklapot és geek pólót, kitűzőt. Egy tolkienita rendezvényen egy aféle általános köszönő postot kaphattunk volna. Kedvelem Tibót, de azért a végén az a beszéd nekem nem jött be, remélem a játékosoknak igen. Az én playereim kötül egy kivételével mindenkinek tetszett a játék. A végére elfáradtam, de elegem lett a "nem játszom" típúsú emberkékből, és végül örülök, hogy neki nem lett meg a szerencsepróbája. Haha. Nincs haha. Elég volt.
Reggel nem azért kérstem, mert elbaltáztam az időm. Azért, mert el akartam késni?..Nem tudom. Azért inkább, mert amikor kinyitottam a szemem, már fél hét volt, amikor kijöttem az ágyból már hét. És a gépet is bekapcsoltam. Nocsak. Jah, Kincső is írt pm-et. Mik vannak. Semmit nem tudok Peredhilről sem. Mittomén. Leszek bosziúr, az fix. Azt tudom.
Szombaton meg családi banzáj volt. Juhé. Ettem egy jót, megmutattam magam, de semmi más nem történt. Jópofizás, vagy mi. Kicsit szomorú volt, hiszen oda mentem, ahol a férj és feleség kb. három hónapja vált szét (nem el).
Höhöhö, és az LD-s kis buta is írt. Molly, ejnye. Véded a két zenekart, de mi elöl is? Mondjuk legyen. A két zenekart még megértem. A honlapot nem. A szememben ez arcvesztés volt, a tökösség és az úgynevezett függetlenség feladása, elüzletiesedés. Segg a szájból esete. Vagy nem, mittomén. Nekem az egyszeri usernek ez nem tetszett. Tekintve, hogy nem látok a kulisszák mögé, marad az álláspont az új éra eljöveteléig.
Úgy tűnik állandósul a heti háromszori találkozás a Kedvessel. Vagy nem. Vagy de. Mittomén.
hagyjatok, fáradt vagyok. Dolgoznom kéne. Nehezen megy, pöfékel a hajtómű. A bioenergiámat lecseréljük kőszénre. Rakodni kell. Laátolni. A fejembe bele. Pöff-pöff-hammmm..

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

már majdnem megijedtem h. én írtam az első privit :D de miért "mik vannak" az, h. írtam? :)
amúgy Peredhil tegnap este válaszolt és jön.

4:04 PM  
Anonymous Anonymous said...

Az első privit a "Kis Rohadék" írta, te meg max. alacsony vagy, de semmiképpen sem rohadék:D

"mik vannak" - az azt jelenti, hogy "nocsak-nocsak", meg hasonlóak..

Ez utóbbinak meg örülök. Ő is, talán, egy darabig, amíg Icke elő nem szedi. A baltát

4:18 PM  
Anonymous Anonymous said...

magyarul tudok ám még, bár ez néha nem látszik :D szóval tudom, h. a "mik vannak" azt jelenti, h. "nocsak-nocsak", de mivel az ember ezt olyankor szokta mondani, ha vmi meglepő, elgondolkoztató, mittomén, az lett volna a kérdés h. miért az :)
vagy ezt vegyem kitérő válasznak? :)

1:44 PM  

Post a Comment

<< Home