Thursday, November 02, 2006

hörr - morr - nyafogó

A kislány nyafogott a hétvégén. Nem baj, mert ki kell adni. Balázska meg hallgatta és tűrte. De nem baj, mert a kislány aludt tízig, és habár többször felébredt, azért pihent egy kicsit. Beszélgettünk, lájvot derítettünk fel. Utána segített egy adagot áthozni anyáméktól, én oedig kettőtől hétig takarítottam, cipeltem, rakodtam. A kezem kész van, a fejem szétrobban, naná, hogy elfogyott a fájdalomcsillapítóm.
De semmi gond, a fizikai munka némi örömérzetet is adott. Tiszta és üres polcokat otthon. Már csak némi mosatlan, pár ing, és egy szett öltöny maradt a fogason. Jah, kidobtam 16 évnyi szemetet.
16 év..Három kukát töltöttem meg.

Ma meg szórakozásból flémeltem tolkien oldalon. Milyen érdekes. Én említek érveket is, Mr. biológus meg nem. Ez eddig nem így volt, látom ott is kell némi flame kultúrát tanulni. Utána meg fellengzős válasz, mert az jó.
Ráadásul itt ez az adós is. Itt a megrendelőlap, amit aláírt és lepecsételt, és ennek ellenére azt mondja, hogy nem. Hazudik? Azt mondta, hogy ráírta, hogy nem kéri a szolgáltatást, és valaki ügyesen azt eltüntette. He? Akkor ez már büntetőeljárás..Vagy mi.
Én csak azt tudom modnani, hoyg ez hülye.
Én meg fájok. De nem baj. Ma kapok jó kis játékot, legalábbis remélem. ósztán jó lesz. Az újoncok meg tanulnak. Souske meg még midnig jó, csak kevés rész van hátra már..Brühü.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home