Tuesday, November 14, 2006

After the Battle

Az első üzközet lezajlott. A seregek visszahúzódtak, és meg kell mondanom, hogy én állok vesztésre a Fejfájás galád seregei ellen. De most! Bejöttem dolgozni, és tarháltam egy vadidegen gyógyszert, amibe talán nincs pirin.
Azért mondtam a csajoknak, hogy ha elkezd vérezni az orrom, hívjanak mentőt.
Így, az utánpótlással felvértezve, ismét szembeszállunk az ellennel és megpróbáljuk visszahódítnai az elvesztett területeket.
Persze, az átvirrasztott éjszakának is megvannak az előnyei. Pl.: végigvittem eldákkal a játékot. A Tau volt a legnehezebb ellenfél, szerintem. A Nekron pályy annyira nem volt nehéz. Nem annyira jók, mintsem azt hittem volna. Előnyük, hogy egy közepesen erős gyalogságot tudnak legyártani, de lassúak. Ha felturbózom őket, akkor is lassúak maradnak, de legalább erősek lesznek, olyan dark reaper szerűnek mondanám őket. Távolra nem lőnek olyan jól, de közelre jobbak. A különbség annyi, hogy az elda dark reapert két perc alatt összedobom, és úgy van olyan erős, mint a felturbózott alapegység.
A bogarak már egy fokkal jobbak. Erősek közelre, és egész jók távolra. Ellenben limitálva van a számuk. Éljen. A többi gépesített egység is meggyőző, de csak közelre. Mi lesz itt a Tau ellen, vagy az eldák ellen?..Már a káosz, de még az Imperial guard is megizzaszt, vazzeg.. Ami meg erős lenne, szintén galogos egység, abból meg csak EGY lehet..
Nem értem, nagyon nem. Oké, csak egyfajta energia kell, de..az egységszámot a monolithok szabályozzák.
Nem lettek valami jók, gyakorlatilag amilyen nehéz ellenük, olyan nehéz velük játszani.

Ezt négy és hét között derítettem ki. A Blood Angelst unom, a Chaost szintén. Tauval játszhatatlan (az első egységek legyártásakor lerohannak, az első egységeknél JÓVAL erősebbek). Imperial guard nem tetszik. Eh..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home