Friday, November 10, 2006

nemár

Pörgök folyamatosan, lezártam 22 ügyet gyorsan. Most kéne belevetnem magam a többibe, de..Jó ég! Azt hittem, hogy olyan dél, de inkább egy óra van. Nos, nem. Most egy kcisit kipukkadtam, a tegnapi elmélyülés szele még itt lengeti a hajam.
Na meg a szél, megint kisebesedett a szél miatt a szám. De legalább nem herpesz, mint a múltkor. Jah, éhes is vagyok, itt is van előttem egy túrós batyu, de félek megenni, mert akkor majd nem tudok ebédelni.
Hm. megeszem, és max. eszem palacisntát. Az se rossz. Unatkozom, szeretnék hétvégét. Tájékoztatom a t. lakosságot, hogy a hétvégén nem kívánok gondolkodni, mert akkor az lesz a vége, mint tegnap este. Gondolkodni nem jó, nem kell. Elég, ha szarakszom a NWN2vel. Úgyse fog menni. War3 se megy.
Nincs sok sikerélményem, az biztos. Mesélni sincs kedvem, de azt muszáj, emrt három ember szórakozása múlik rajtam. Meg tetszik nekik, talán. Őeh, abba is hagytam.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home