Wednesday, November 15, 2006

féltékenység

Ma Szilvi (céginfós csaj) kérdezte, hogy szoktam-e féltékeny lenni. Erre a következőt válaszoltam:
-A féltékenyég irreális érzelem

He?
Brigi nem értette. Szilvi sem.
Összefoglaltam: Egy kapcsolat a másik iránti feltétlen bizalom és függés alapja. Ha féltékeny vagyok, ezt a bizalmat kérdőjelezem meg, tehát nem hiszek benne, tehát nem erős a kapcsolat, tehát nincs bizalom, tehát nincs kapcsolat. Ez ugyebár mégsem igaz. Hiszen attól még lehetek boldog, ha még féltékeny is vagyok.
Már kezdték kapisgálni.
Persze, ezután kifejtettem. Hogyne lettem volna féltékeny, de ezek irreális elmebajok voltak, pillanatnyi fellángoló butaságok. Lesznek is, ismerem magamat. És ha még féltékeny is vagyok, nem mutatom, nem adok neki hangot, mert pontosan tudom, mekkora baromság. Ilyenkor bebeszélek magamnak ostoba képzeteket, amikről tudom, hogy nem igazak.
Brigi bólogat
Szilvi kérdi, hogy a Kedves szokott-e féltékeny lenni?
Nem tudom, szerintem igen. De hozzám hasonlatosan ő sem mutatja ki, mert bízik bennem. Több alkalommal csalhattam volna meg, de..hogyan nézzek utána tükörba, nemde?
Szilvi utolsó kérdése: És a kapcsolat elején sem voltál féltékeny, amikor még nem ismerted annyira?
Válaszom az, hogy a kapcsolat elején is ismertem. Jó ideig figyeltem, udvaroltam, kedveskedtem, talán. Vele voltam, és beszélgettem. Meg akartam ismerni, hogyan gondolkodik. Mit és miben hisz. Ilyen egyszerű. Kb. fél évig, januártól májusig. Nem..Inkább március, és akkor csak pár hónap? Nem tudom, pontosan. A lényeg: már egy éve ismertem kb.

Milyen érdekes. Egy illatról jutott eszembe.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home