Sunday, December 03, 2006

Mr. T.

Azaz Mr. Télapó- Itt vaaan, Hó a subáááája, lenga a szakállaaaa..Zsááááák-zsááák, teli zsáááák..

Kaptam sok csokit. Mondjuk a fogam nem is fáj. De vérzik. Majd minden nap. Annak kell lennie, vagy valami belső sebem van pár napja. Sebaj. Majd meggyógyul. Nagyapó meg jó fej..Vajon mosogat? Láttam, honnan szedi az evőeszközöket..ghum. Nem jó. NWN2 meggyógyult, hála egy cracknek, meg a Rhilentől kapott linknek. Én meg itt ülök magányosan, egymagamban, a világhálóval, és szerepet játszom, egy nagy halom édesség tetején. Fél napra elfelejtettem a rosszkedvem. Fél nap egy hétből, szűk marokkal mérsz, Uram! Tulajdonképpen szeretném, hogy Isten létezzen, mert akkor jól be tudnék olvasni neki. Vagy csak hallgatag tartanám a markom elé. Ide tedd. Amit nem adtál. Ami másoknak alanyi jogon jár. Azt add most ide.
De addig hallgatok vidám Placebot, vidám Judgementet, és vidám Razsmanyinovot (nem´tom hogy kell leírni..).
Koncert nagyon jó volt, lesz még, de az nem szóló, hanem nagyzenekaros. Kár, hogy nem jött el. Utána jött, ami nélkül valószínűleg mára már végem lett volna. Így nyertem egy újabb hét szenvelgést, önsajnálatot, tépést, mittomén mit.
Höhöh, Alyr meg ne sírjon itt nekem. Ha nem közli azokkal egy héttel elébb, hogy IGEN, MOST és MOST leszek x éves- akkor ne várja a virágözönt. Mittomén, magam már alább adtam. Különben sem tulajdonítok túl nagy szerepet az ilyen baromságoknak. Most komolyan, ki szeret zavarban "jajjnemkellettvolna" izéket habogni? Nem is ünnep, nekem biztosan nem. Eh, mindegy. Itt van nekem a Kedvesem, ő jön és kiránt pár napra a gödörből. Nekem ennyi elég. Majd visszacsúszok, Ő megint kiránt, majd megint és megint. De most van itt tsoki is. Van itt Neverwinter is, meg Carbon. Meghyek is pár kört. NWN-t most egy kicsit meguntam nyolcadik sz. monk, most lootoltam végig egy warehouset, amiben lopott fegyverek voltak).

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Rachmanyinov

11:16 PM  

Post a Comment

<< Home