Monday, November 27, 2006

carbon kit

Jó estét, kedves gyermekeim! Mind körém gyűltetek? Ideje mesélnem nektek..így van, kedveském: az elmúlt napok történései elmesélésre várnak. Képzeljétek, megint sikerült egy kicsit megsértődnöm, mégpedig öt percre pénteken. Hat óra után vártam Ágikára, hogy végezzen a próbával, miután "Ide is benézek" mondattal bement Art Macabre próbára. És ki se jött onnan, csak fél óra múltán, mikor szóltam neki, nem egészen tisztességes módon, hogy "Akkor csak beköszöntem, mert megyek". Gonosz volt Balázs? Egy csöppet. Mindegy, lett belőle nagy-nagy gond. Ami öt perc múltán már meg is szűnt. ennyit a vitáinkról, sértődöttségeinkről. ´Szal megint minden rendben. ettünk kaját a Burger Kingben, ami nem votl teljesen jó, a Tortilla is ázott volt, de valahogy nagyon ízlett. Arra is emléxem még, hogy baromira fáradt is voltam.

Ezúton pedig: Narbaleth "expasija" ne kerüljön a szemem elé. Narb egy nagyon tündéri lány, nem csak dekoratív, de kedves is. Kéretik ignorálni személyemet, kedves "expasi". Különben pofon lesz, de nagy.

Szombat. Hmm..Semmi extra. Úgy hittem, hogy nem találkozom Vele, így kiszúrtam egy meccet, amit meg szerettem volna nézni. Ebédre át is mentem anyámhoz, ettünk nagyot, és leültem játszani a NFS Carbon-nal, és utána meccseket néztem. Majd hogy-hogy nem, hívott Ő. MIszerint a scriptes cuccal végzett, és tulajdonképpen akár rá is érne. No, meccset kihagytam, már rég kiderült, hogy a focinál jobban érdekel a Nő. Milyen kár, puhulok.

Öcsém azért még az NFS Carbont odaadta, had toljam. A vasárnap nagy részében így is cselekedtem, nagyon jó hangulata van a játéknak. Egy pár balgasággal találkoztam már, de oda se neki.

A Vasárnap nagy részében játszottam, majd mentünk át Minden Rénszarvasok Urához. Ars Magica, az otthonmaradottakkal. Egész sokat derítettek ki, Robertnek már csak egy dolgot kellene megtalálnia, és akkor mégtöbbet tudhatnak meg. Mondjuk igaz, hogy Júlia Velencébe való, semmint a birtokon, de hát a tremerenek el kellett mennie a városba, Eleonorhoz. Utána majd csak visszajön, és akkor..hehehe...he..he-he..
Kicsit álmos volt a játék. Én is hamar elpilledtem, Gréta is, Bálint és Gillz pörgött, mindenesetre. Mondjuk Gillz karaktere elég passzív, köszönhető annak, aki. Hát ja.

Ma meg..eheheheh..Hallom, Grecseyhez betörtek, és vitték a koronát. Hát kérem. Aki nem hallgat a neonatekre, az így jár. Höhöhö, a lúzerek. Talán egy eldert nem értesítettünk, őt csak szóban: Donna B-t. De amúgy eddig jól haladunk. A két irományt meg kerestem, de nem találtam neten. Az online könyvtr átlakulóban volt. Amúgy sem volt rá nagyon sok időm, pihenni vágytam hétvégén, semmint okkult irodalmat túrni.

Pihentem vajon? nem is tudom. Ma reggel nagyon nehezen ébredtem. És menynit fogok pihenni, ha lejön az NWN2?..Nem hinném, hoyg nagyon sokat.. Na, megyek haza, nyomok pár kört Carbonnal, és utána nyomulunk. Már van egy új kocsim, eléggé felturbózva, de kellene még vmi a gyorsulására, mert így nem az igazi. Igen: WW golf..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Azért csak nézzél meccset mert a végén majd a csaj beírja mindenféle profiljába hogy "Háziállat: papucsállatka".

Amúgy meg rakj már valami paddingot a sablonodra, mert azonkívül hogy k*jól néz ki, zavaró hogy ennyire egybelóg a két oszlop.

4:23 PM  

Post a Comment

<< Home