Wednesday, November 29, 2006

csocsós izomláz

Azt hiszem, soha eddig még nem terheltem meg a csuklómat, mint hétfőnként csocsózással. Evezésekné is ez volt a helyzet, hogy midnent beleadtam, nem tudtam, nem érhettem be kevesebbel. Így most a jobb, a lövő csuklóm fáj, izomlázam van benne. Kár, hogy csak ott. Tegnap dühömben belevágtam a falba, azt hittem, megasztár leszek, és eltöröm a kézfejem. Hm. Nem szép ez, kérem. Az az igazság, hogy teljesen elkeserítő volt, hogy öt napig töltöttem valamit, rosszul aludtam a gépzúgűstól, és végül nem tudom használni. Mert nem szereti a Daemont, engem meg az alcohol nem szeret (meg a program sem). Meg természetesen a képzetlenségem is közrejátszik, amit külön utálok. Úgyhogy hagytam a fenébe az egészet, és nekiálltam NFS-el játszani. Ami szintén bugos, és kb. hatszor lépett ki egy három egymást követő verseny után, ahol nincs lehetőség menteni.
Utána ütöttem a falat. Akkor fájt, de most még csak be sincs dagadva. Úgy tűnik, kézfejet csak törni lehet, vagy zúzni, másképp nem megy. Valami gond lehet, mert nem tudok a melóra koncentrálni, nem tudom, mivel kéne foglalkoznom. Mit csinéljak előbb, a 750, rosszul kezelt ügyből? A legrégebbit, hogy behozzam magam? Azt, amiből pénzt csinálhatok? Azt, ami határidős, de nem lesz belőle térülés, és ha lesz, akkor is minimális?
Mikor lesz itt változás? Fogalmam sincs. Arról sincs, miért vagyok kedvtelen, miért vagyok morcos (most NWN miatt, persze), miért vagyok felületes. Miért sértődünk meg ebben a hónapban annyiszor? Másfél év alatt soha, most meg ki tudja, hányszor. Nem tudom, mit csináljak, tehetetlennek érzem magam saját magammal szemben.
Az lenne a legjobb, ha tudomást sem vennék róla. Hagyjuk az egészet a fenébe.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home