Tuesday, November 28, 2006

paraj

Reggel van (gratulálok Balázs, ez igen! Ez amolyan igazi velős kezdés volt!).
És fáradt és éhes vagyok (hű, micsoda meglepetés).
Nem fáradt, inkább álmos (azta, ez egyre jobb lesz!)
De legalább tegnap este megfürödtem (az lenne a normális, nem?). És nem reggel.
Így van időm blogolni (na azért).

Komolyan elgondolkodtam egy alter-blogon, ami persze titkos lenne. Ott az indulataimnak, ösztöneimnek adnék hangot. Csak a kismadár, ami csilingel a fülembe - úgyis megtaláljáák, lebuksz! Minek vezessek egy blogot, internetes naplót, hogy ha NEM akarom, hogy megtalálják? Úgysem bírnám ki és elmondanám valakinek, onnantól meg ugrott az egész. Mert amit kipakolunk a netre, azt esetleg valaki elenőrizheti, nem? Erről szól az egész. Úgyhogy inkább nem teszem. Nyelek tovább (mit is?). Például a tegnapi napot. Biztos jó érzés és a többiek élvezik, de nekem azért komoly kétségeim támadtak a lájvot illetőleg tegnap megint. Egy kicsit kedvre kaptam, de most megint lohad le az egész. Éljen, kötelező balekok voltunk, és mindenki bután néz, hogy miért nem tudok semmit. Mert a szervező nem küldte el még az infokat, amiket OKTÓBERBEN kértem még. Hát éljen. Meg hogy Lapátosi egy köcsög, inkompetens barom. Igen, lehet, hogy OUTban Robi jó vezető, de ettől még Heinrich utálhatja INben. Azon túl, hogy kattogtatja a karmait, és nagyot üt, még nem csinált semmit. Nem baj, az első "fél"-akciónk viszonylag sikeresnek mondható. Talán. Gyömrőre menet sem készítettünk haditervet, ezt Gillz nagyon jól látja. Ők tudják. egyszer hagyjam ott őket és hülyeségeket csinálnak. Egyszer legyek ott, és hülyeségeket csinálok.
Mindegy, tegnap más miatt is van vaj a fejemen. ezért is kellően beteg ez a reggel. Amikor hajnalra ébredek, szeretem látni a napfelkeltét. Most nincs semmi ilyesmi. Amott egy sértődős, itt meg e lelkifurdalásos. Sebaj, majd csak a meló segít. Vagy ennem kéne? Meg borotválkozni?
Még egy nap ezen a földön. Élő közvetítésünket hallották.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home