Thursday, April 14, 2005

Ébredés

Az elmúlt napokból nehezen ébredtem, Nem akartam, jó volt. Tegnap jött el, amikor is délután elaludtam. Egy nagy pizza csodákra képes, de mintha a szunyókálás után elfújták volna a hét elejére jellemző fátylat. Keserű volt, én aludtam volna tovább.
Megjöttek a Nagypapa leletei, sajnos rosszindulatú a cucc a torkában. Így mehet a sebészetre, hogy egy csövet ültessenek a gyomrába. Azon keresztül táplálkozhat majd. Ha meg már nem fog levegőt kapni, gégemetszik. Azért ez nem a világ vége, még így is el lehet éldegélni évekig. Különben is, Anya és Szabolcs kedden meglátogatták, és azt mondták, hogy meglehetősen vidám volt. Ismét annyit és oylan örömmel beszélt. Szerencse, mert úgy tűnik élni akar. Helyes.

Szabi azt mondta a Gillztől kapott muzsikára, hogy "sz*r". Furcsa. Pont neki nem tetszik, aki képes volt a Kitty véres szájjú death-metal sikítását hallgatni? Hiába, művészlélek. megártott a sok komolyzene mega Jazz, mi?:)

Tegnap egy ismerősöm kérésére angolt korrepetáltam. Szegény lánykával kitöltettem egy tesztet, egy középfok szintűt, még a Rigós időkből. Előtte én is megcsináltam, hogy megnézzem, mennyit is romlottam az elmúlt időkben. Az én eredményem: 50/42... az övé: 50/31. Oké, megnyugodtam. Bár örökérvényű törvény: aki tanítja, annak nem kell értenie hozzá. Bár a Profisency-t nem csinálnám újra...

Szombaton színház a boszival. Anyám három jegyet tudott szereni a Thália-Újstúdióba, mégpedig külön a kérésemre. "Kövekkel a zsebben"-valami, amit már régóta meg akartam nézni. Ugye a művelődésszervezőtől nem lehet csak két jegyet elvinni a háromból. Kérdés: kit vigyünk magunkkal? Rábíztam a döntést, és az anyját, Ildit hozta volna. Erre mit kaptam otthon.. Hisz Anya is meg akarta volna nézni a darabot.. de szerencsére megoldódott a helyzet, mert Ildi vmi szülinapi partira megy.
Az élet midnent megold?:)

Ma.. Esik. Nem baj, mert szeretem az esőt. Baj, mert ronggyá áztam, és a farmer bizony eléggé kényelmetlen, ha vizes. Volt a zsebemben egy József A. kötet. Még nem néztem meg, remélem nem lett NAGYON ősi-fóliáns szerű..
Ez a Tiamat bejön..Főleg esőben...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home