Monday, May 02, 2005

kénsav, foszforsav, gyomorsav

A mia nap igazán felemelő. NEM TÖRTÉNIK SEMMMMIIIIÁÁá!
EZért idióta kvízeket töltögetek ki. A "Milyen vallás való neked?"-re magpatma, hogy 79%-ban sátánista vagyok. De gyorsan megnyugtatnak, hogy ezért még nem kell kecskét áldoznom, csak éppen az önmeegvalósításban hiszek, és elutasítom az isteni lényeget. Lehet? Nem tudom.
Rohadt könyvtár, leltároznak, vagy mi. Ezért kénytelen vagyok a géptermek egyikét igénybe venni. Olyan lassú itt a kapcsolat, hogy kezdem azt hinni, a pincébe kerekeznek a csontvázak az áramért..
Persze ezt a könyvtár dolgot már sokaknak mondtam, és azt is, hogy nem leszek netnél. Erre vagyok, és unatkozom. Sehol senki. Sehol senki..
S.O.S....S.O.S....
Jajjj...
Punnnny...
heeeelp..

-később-
Mi történt velem? Lementem edzeni, és egy húzsz perc múlva otthagytam az egészet a francba. Egészen felvidultam! Sőt! Heppy again minden! Csak ennék már vmit. Sebaj, majd Darknessben lejmolok egy kis krumplit, egy kis csokit..Ms. Leonánál mindig van. csak ne azt a *pfujjj* kávés izét hozná. 3Bit..Jó az..
Szóval mia mottónk: Manchester England, England
Across the Atlantic Sea!
And I´am the genious of genious
I am that Claude!!!!Vagy mi..

Hmmm,szerintem az én blogjaim a leghosszabbak.:)

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Ehh... és erre a Tolkienes fórum is behal...hol is akartál chatelni?

4:39 PM  
Anonymous Anonymous said...

RPG.hu
Webchat...
Mindenféle gyanús alakok vannak ott..
Ja, nem is lesem pupillatágulva, hogy kommentelnek-e..:)

B.

4:42 PM  

Post a Comment

<< Home