Tuesday, April 19, 2005

juhé

Hurrá! Az első hét oldal elkészült. Azt hittem, hogy a hét az legalább tizenöt. Most érzem csak, hogy mennyire kemény menet lesz ez. De azért úgy tűnik, hogy a Rúnával foglalkozó rész eléri a tervezett 20-25 oldalt. Persze, csalok egy kicsit. De nem nagyon, nem plagizálok, csak sokat idézek a bevezetőben. Biztos ami biztos. Még a végén meg fogom írni ezt a sz*rt...Most kezdem elhinni..

..de tényleg..

Mégis megyek Nightwish koncertre? Remélem Val el tudja intézni, és tud jegyet venni. Majd kifizetem. Mondjuk nem tudnám, mi lenne, ha nekem kéne egy haverom jegyét megvennem. Talán menne. de akkor nem nyúlhatnék a számlámhoz a következő hónapig. Félre kell rakni a pénzt..kell az a nyárra/diákhitel törlesztésére, új félév kifizetésére. Ja, meg bútorokra az épülendő lakásomhoz. Már egy cosmó mindent kinéztem magamnak! Kovácsoltvas francia ágy.. ultra-modern bútorok (kellemesen hűvösa és fémszínű mind:)) A gond csak az,hogy úgy tűnik, hogy a régi lakásért kapott pénzből, ha kifizetem a mostanit, akkor egy olyan 300 e. marad. Namost, az ágy már maga olyan ötvenezer..de azt MINDENKÉPPEN meg fogom szerezni. Tök jó, van értelem az életemnek, még öt évre: Pénzt szerezni, hogy a lakásomat úgy bútorozzam be, alakítsam ki, ahogyan azt elképzeltem. Ja, azért még ezer dolog hiányzik. A legtöbb money erre fog elmenni: szőnyeg, égőtestek( LÁMPA, mielőtt vki félreértené..), konnektor, konyhabútor ( százezer ez is, minimum..), könyvespolc..jajjjj... ADAKOZZATOK! Hagyjátok a fenébe az árvíz károsultjait, inkább nekem fizessetek. Adjatok Balázskának egy bebútorozott lakást...
Ja, tök jó, a tárolómat már megépítették. A kicsiny kuckóm a másodikon lesz, talán egy hónap, és megvan az is:)
..azért egyedül eléggé magányos lesz...

2 Comments:

Blogger gothposeur said...

csak így tovább :HC: :D

3:22 PM  
Blogger Dreamer said...

Igyekszem..
Max papír bútoraim lesznek. Elrohadnak egy fél év után, de legalább olcsó..:)
És jól néz ki?

10:53 AM  

Post a Comment

<< Home