Thursday, December 07, 2006

dirrr

Durrr. Mittomén. Valamit kéne ide is írni már, mert ez így nagyon nem szép. Sajnos nem vagyok valami merengő hangulatban, pedig kellene. Kellene? Ma koncertre hívtak( ex-noise), de semmi kedvem 11-re hazaérni. Utána fárasztó pénteket végigszenvedni, úgyhogy nem megyek. Inkább át anyámhoz, zoknirt. az kell. Hm, egy ellenőr. Felszáll a 32-esre, gondoltam, ajjaj, végem van. Hiszen nem érvényes a diákom, ellenben sok matrica van rajta, talán..amúgy meg rikoltott, hogy kicsoda a nőről. Kék kabát, kis táska, kócos, zsíros haj. Nézegeti a bérletem..nézegeti..Utána mosolyogva visszaadja. Na ja, elég szar anyagból van a kis tasak, tükröződik rendesen, gondolom örült, hogy látta, a bréletem érvényes. A diákot meg hagyta a fenébe, hehh. Ibenet meg úgy tűnik, végeztem pár excell táblával (szám szerint: 7/4). A többinél a Megbízókra várunk: valamint újabb megbízókat találtam iwiwen. Hihhh, tök jó. Az egyik buzi, a másik meg kamasz hangú harmincéves, de nagyon aranyos nő. Hm, remélem egyikük sem találja meg ezt a blogot. Otthon, majd ruha átvétel után talán merengünk is.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home