Tuesday, December 12, 2006

reggel van

ergo álmos vagyok. Egyből felébredtem, ami jót jelent, mondjuk eléggé későn is feküdtemn le, olyan fél 11-11 körül. Na persze, kinek mi a késő. Tegnap nem késtem, és ez jó. Pénteken lesz egy geek-tolkienita karácsony. Hát..Ez viszont alapos döfés a mellbe (hátulról). Merthogy garantáltan alig lesz időm bármiféle ajándékozásra, és az lesz a vége, hogy ott ülök halkan és bámulom a többieket. Maximum majd kutyázom, vagy moderálok. Mittomén, nem érdekel, volt már rosszabb is. A Kedvest azért sem vagyok hajéandó felköszönteni előbb. Csak. Persze, nagyban közrejátszik ebben az, hogy nem találtam még ki semmit. Mondjuk könnyű: neki sem. Eh, tavaly volt a jó, amikor már november elején tudtam, mit fogok csinálni, adni. Hm, meg a szülinapjára is, he-he. Csak festeni kellett.
Most meg csőd. Persze, lesz pár napom, a legnagyobb tömegben (köszi CC..). Még rendet is raktam tegnap. Meg..
Elkezdtem Sandmant olvasni. Szegény Korintoszi! Csak ennyi. Pedig szépek a szemei. Sandman meg ultrapozőr, kicsit olyan, mintha Pratchett féle karakter lenne (HALÁL ugyebár). Csak nem nag,y nyomtatott betűkkel beszél, hanem fekete buborékban. Kellemes csalódás, mégha maga a történet helyenként nagyon elvont. Hm. ma sem akarok késni.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home