Wednesday, January 03, 2007

mittomén

Eh. Nem kellene lefekvés előtt interneteznem. Valamin fölkapom a vizet, megsértődök, és jól flamelni kezdek egy kicsit. Nem jó ez így. Jah, asszem már ketten is arra kértek, hogy ezt az új baromságot, öt dolog, mittomént írjam. Telejsen felesleges hülyeség, azt hiszem, ha összesen két téma van, amit itt nem tárgyalok ki őszintén, de azok tabuk, és nem fogok róluk beszélni. Úgyhogy nesztek pár semmiség:
- Egyszer vettem rész levélláncban, még alsóban. Akkor tovább is küldtem öt embernek a levelet, és elküldtem a képeslapokat, majd vártam a láncban írt ígéret beteljesülését, miszerint kapok x (x= sok) képeslapot a világ minden tájáról. Kaptam egyet, az egyik osztálytársamtól. Azóta nem veszek részt semmi ilyen baromságban (Kicsi Thimme gyűjt egy műtétre/tolókocsira, ha továbbküldöd a levelet, kap egy centet..haha)
- Későn érő típus vagyok. Semmiféle morális érzékem nem fejlődött ki kiskoromban, így loptam csaltam, hazudtam. Kb. ha hatodikos-hetedikes koromban nőttem ezt ki úgy-ahogy. Egyszer pl.: loptam ötezer magyar pénzt (´93?), hogy vegyek egy transformert egy osztálytársamtól. Persze, lebuktam, mert a nagyanyja átjött, mert nem hitte el, hogy egy ilyen kölyöknek ennyi pénze legyen. Igaza volt. Pénzt vissza a fiókba (loptam, haha, kivettem a fiókból:D). Transformer akciófigura maradt ott, ahol volt.
- Nudista strandra nem fogok járni, az biztos. De itthon, egyedül, gyakorta nem viselek ruhát. Egy Pálffy interjúban olvastam, hogy egészséges, ha szellőztetjük a testünket. Kipróbáltam, rendszeresen, még az albiban, és bejött. Azért a telefon kéznél, ha egy szomszéd meglátna, vagy mittomén, hogy hívhassam a mentőt. A szívszélütés nem szép látvány.
- Ritkán félek regénytől/filmtől/sztoritól. Amikor féltem, akkor is csak a kísértetektől. Valószínűleg valami tudatalatti félelem munkálkodhatott a háttérben, na meg a sok hülye sztorizás. Ennek egy ideje már.
- Legutoljára akkor sírtam, amikor, nagyon rég, meghalt a hörcsögöm. Huhh, asszem az öcsém óvodás volt még, szóval legalább 13-15 évvel ezelőtt. Vagy bölcsis? Mittomén.

Most alszom. De nem tudok, mert ez a fasz felidegesített, a felesleges, rátari, nulla károgásával. Oké, a fáradtság tezsi ezt veled, Balázs, csak chill, stay calm. Megkért Gillz, hogy ne flémeljem szanaszét, hát így lett. És igen, felesleges lett volna, de tudod, én jobban éreztem volna magam tőle.
Azt hiszem, tényleg nincs életem.
No, sebaj, Brave New World, Heart of Darkness, itt Kurtz beszél..
..the horror..the horror..Take your pills, man..

0 Comments:

Post a Comment

<< Home