Friday, December 29, 2006

Pillanat

Életemben először jött el az a pillanat, amikor MTT-s akarok lenni. Igaz, rám jellemző módon, ez akkor fogott el, amikor olvasgatok egy 2004-es blogot. Tehát nem most, hanem három évvel ezelőtti mtt-s akarok lenni. Így, ezzel 1ütt, ez ugyebár nem megoldhtó, így meg kell elégednem azzal, hogy továbbra is felszínesen súrolom a társaságot. Természetesen, annak az mtt-nek, aminek a tagja lennék, sajnos vannak olyan tagjai, akik viszont ma már éppenhogy nem akarnak mtt-sek lenni (amit messzemenőkig meg tudok érteni).
Sóhaj.
Azt hiszem, elkezdek majd blogokat elemezni, szigorúan azokat, amiket napi szinten olvasok. Így Gillz, Vérlepke, Jacopo, Dru, Miriel, Annatar, Anna and Szabolcs fognak szerepelni első körben. Ana blogján még gondolkodom, de valszeg azt is, de majd csak a végén. No, nem azért, mert unalmas lenne, hanem mert egyenlőre ezen előbbiek jobban érdekelnek. Lehet, hogy a szilveszteri mulattság majd változtat a dolgon. Az biztos, hogy Gillz blogját a ...pokol.hu alapján IS fogom elemezni, Jacopoét a fejlődése és felnőtté válása tükrében, Drunak ugye három-négy blogja is van(volt), de a sanctuary-ra fogok koncentrálni (illetve itt is egy fejlődés figyelhető meg, nem is kicsi vonulatban). Annataré biztosan sablonos lesz, de azt hiszem, ez az egyik legőszintébb blog ( a személyiség eltakarása szemszögéből). Az öcsém és barátnője blogja típusblog, szerintem, az is rövidke lesz.
Ana mellett még Rabynén és Petyáén gondolkodom még. Rabyné érdekes kihívás elemezni, Petyáé viszonylag új lap, de nagyon szellemes, dinamikus és változatos, élmény lesz írni róla, de, tekintve, hogy friss, talonban marad.

Azt álmodtam, hogy találok pár ritka és felbecsülhetetlen értékű festményst és egy gyémántot, amit keresnek. A gyémántot természetesen eldugtam, s mivel keresik a festményeket, azonnal elindultam egy múzeumhoz eladni őket. Érdekes módon Pöstön játszódott az álmom, de csónakkal kellett kanálison evickélni, sé a festmény inkább volt poszter (legalábbis az anyaga mindenképp, s fel is tekertem..). A Múzeum zárva volt, de közben kertvároson, lakóparkon mentem keresztül, fedett udvarokon. Itt meztelenül fürdő tiniket lestem meg, s hallgattam ki. Hehe..Nem mondanám, hogy ellenemre volt a dolog, le az álszentséggel, elő a hímsovinizmussal.

Mai napon hamar elengedtek minket melóból. Koccintottunk egyet, de gyakorlatilag szinte csak két ember dolgozott. Lámák, meg kell modnanom. Azért volt értelme a napnak, adtam Dave-nek egy dvd-t, ráírja a Sajtóvadászatot és a Kritikust is. Mert az jó. Mert azok hatalmas baromságok. És azt szeressük.
Gáz, ha egyszerre három könyvet olvasok? Izzó króm, 100 Híres film, Battle Royal. Mindhárom zseniális.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home