Saturday, December 16, 2006

jujj

Furcsa volt. Nem is értem, hogyan történik ilyesmi. Szabad ilyesmi? No, két padot átcipeltünk, egyszerre a stúdióba, és mikor már átvittük (ergo, a móka nehezén túl voltunk) lehajoltam, és istenesen meghúztam a derekam. Persze, fájt, meg éreztem, de nem aakdályozott nagyon. Annyira nem, legalábbis, hogy még két padot ne hozzunk át. Most este meg férfihoz nem éppen illően jajongok. jajj. A forgatás jó volt, aranyosan néztem ki. Mondjuk még most is, höh. Fehér hajam van, és feketéáre, maszatosra vagyok sminkelve, mint akit nagyon..kirúgtak az utcára. Úgy is mentem haza, érdekes élmény volt az utcán lévők reakcióit nézni. Volt, aki hehe..hangosan "bassza meg, hogy néz ki.:" súgta ahavejánmak, más illedelmesen lefordult, mások meg hosszasan vizslattak. Hihi, szórakoztató volt. A forgatás is. Jámborul tűrtem, mint holmi penitenciát. A tegnapi karácsonyi izé is jó volt, az emberek mosolyogtak, ajándékokat osztogattak. Persze, én nem. Ne nézzetek rám, nem hiába szerettem volna 22.-én ezt megejteni. Mind1. Az életem, kiderült számomra is, céltalan, hiú és öncélú (akkor mégis van célja?). Úgyhogy adios amigos. Vagy mittomén. Majd csak kitalálok valamit. Mirielnek egy kalappal a mához, és igen, ha dönt valamiről, akkor övé a felelősség. Ez van, bébi.Elkéstetek, ahhoz midnenképp, hoyg en bántsatok meg valakit. Amitz modntam, remélem meghúzzátok, és akkor tiszta lappal lehet indulni. Magyarán: szálljatok ki egy hétre, majd tegyétek le az asztalra a feltételeket. Az mnár alkupozíció. De ezzela nevetségesen piti lázadással, háááát.. Mittomén, a ti dolgotok, többek között ezért sem szeretnék AM tag lenni. MTT sem, de egészen más okokból. Most ez a cél? Amaranth tag vagyok, azt vállalom. Ott viszonylag felnőtt emberekkel vagyok együtt, s nem önsértett, önigazolásra váró, meg nem értett lelkekkel (na jó, egy midnenképp van, de azért szeretek ott lenni. Ja, ha nem esett volna le: magamról beszélek).
Sztegény Blinték, ma is hívtak. Gillz nem mondta nekik, hogy holnap fellépése van. Ejjjnye. Vagy ha igen, akkor régen. Sebaj. Remélem jönnek. Háromtól Guttenberg. Anyám jön. Mpost meg, jajongva, megyek fürdeni, mert, aaarrr, le kell zuhanyozni, a pofámról a sminket, a hajamból ezt a ragacsos izét.
Ja, megvettema Pókerarcokat. A második DVD, amiért pénzt adtam ki.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home