Monday, December 18, 2006

hétvége

No, hát igen. Még sajog a derekam, ami nem jó, tekintettel arra, hogy ma bowlingozás lesz, ami köztudottan derekat kímélő, kedves, nyugis időtöltés. De oda se neki! Utána szabadság (hosszú lesz ez a nap). Akkor majd jajonghatok kedvemre! Vasárnap jó volt. Megnéztem a Pókerarcokat, és elmentem anyámékhoze ebédelni. Majd anyámmal elmentünk megnézni a Főnix karácsonyt. Háááát..Mit ne mondjak. Volt felejthető és brilliáns dolog darab is. meg nagyon jó és kevésbé jó. Brilliáns volt a "dzsingóbellsz" négy rövid snittje, Nagyon jó volt a metrós cucc és a pásztorjáték, meg egynéhány vers. A fiókák nekem még mindig hiteltelenek. Nem, nem azért, mert rosszak lennének, csak nekem egy tizenhat éves gyerek nem tudja bemesélni, hogy ő egy ötvenes hivatalnok, Csehov drámájából. Biztos velem van a baj. És nagyon zavart a musicales előadás is. Igen, át tudták adni, de akkor nem kellett, oh, nagyon nem kellett volna az angol dal mögé. Mert akkor nem azt figyelem és vetem össze. Zsuzsinak pl tetszett, mert nem értette - kevésbé zavarta. A gyerekjáték is inkább öncélú ökörködés volt, semmint..mittomén. Pár vers nem tetszett, ezek az elsősök, khm..kevésbé "tehetségesek", mint a mostani másodévesek. Ezalól kivétel a göndör hajú srác, aki borozott, meg a lány, aki ollóval bűvészkedett. Művi volt a kalapos csaj. Aki meg székeket pakolt (egy srác és csaj) nem votl eléggé meggyőző- a hangjuk nem töltötte be a teret. Amikor Gillz pakolt székeket a vizsgán, akkor a hangja megremegtette az egész nézőteret, erő volt benne, érzelem - színház. Sajnos ebben a kettőben ezt nem tapasztaltam. Sok fellépőn karakterszínészt véltem felfedezni, ami nem baj, de nem biztos, hogy örülnek neki. Sebaj. Még fejlődhetnek, és remélhetőleg fognak is.
Kilencre értem haza, megfürödtem gyorsan és lefeküdtem aludni. Hatkor nagyon harangoztak, de nem baj, így pont nem aludtam túl magam. Buggyant lmaim voltak, visszaaludtam fél hétig. Azt álmodtam, hogy gyantáztatom magam, otthon, és szőrtelenítek. Huhh. És dupla huhh. Álmomban nem fájt..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

miért, ébren...? :mrgreen:

egyébként van, amiben egyetértek veled :) pl. a tavalyi kontra idei elsősök. de még meglátjuk...
az angol dalok meg azért voltak alatta, mert elbénázták és nem tudtak időben alapot szerezni. Eglar is arra figyelt, h. miben tér el a fordítás... elnézést a hátrányos helyzetű angolosoktól. :P

szerintem viszont nem arról szól a dolog, h. az 50éves hivatalnokot kell megjelenítenie. jól elő kell adnia a szöveget, és sztem 3 hónap után igen jól csinálta... és negyven-ötven éves nők is játszottak már Júliát...

Dia, alias "kalapos csaj", pedig kb. 1 hónapja jár, 14éves, és még nagyon nem látszik, h. lesz-e egyáltalán belőle vmi... :/ de Bicskei ragaszkodott hozzá, h. menjen színpadra.

a Dzsingölbelszt meg két végzett Főnixes adta elő, szal nem ér összehasonlítani minket (beleértve minden növendéket) velük :)de tényleg nagyon jók voltak. :D
de tiszteletben tartom a véleményed :)

5:05 PM  

Post a Comment

<< Home