Saturday, December 30, 2006

Dühöngő

No, jól indul ez a nap!

Féregtelenítettem a gépem, és lefagy. Három program futtatása után a negyedik megette az egészet. Sebaj, újraindít és egy kicsit mintha lassabb lennék. Biztos a cookiek hiánya miatt.

Dühöngő no.1.:

Ám legyen, legyen google accountom meg mittomén, menjünk ki betából. De nem lehet, mert "Pár blogod nem lehet mozdítani". Értem, és hurrá, halleluja, innentől a vérbankos cuccot írja gillz tovább egyedül.

Dühöngő no.2.:
Kapja be a színitosz is, úgy, ahogy van. NEM fogok könyörögni a főnökeimnek, hogy engedjenek el előbb, nem fogok aláfeküdni a társulatnak, hogy ismét átcsesszenek, leszarjanak, mint mondottam volt: bekaphatják. Megcsinálom a darabot úgy-ahogy, és innentől kész. A Synithos, mint olyan megszűnt létezni. Maximum ha valami izgalmasabb szerep addik egy JÓ darabban, akkor visszanézek, de részemről KISZÁLLTAM.
S ez nem az első ilyen esetm, amikor potyára vesznek. A December betett, az biztos. Igen, a sokat megfogadkozott ősztől annyi változott, hoyg színesebbek, jobbak lettek a foglalkozások, és egyszer, azaz három hónap alatt EGYSZEr RÁJÖTTÜNK KÉT hibámra. Hajjdejóü. Ugyanúgy amatőr mtt-s darabokkal kínlódunk, ugyanúgy nem tartozom a csapatba, ugyanúgy nincs felvételi, senki nem gondolja ezt a szart komolyan. Hiába segítek neekd, Kedves, hiába jobb, érezhetően jobb a Cohen könyvnek hála az egész, nekem ez még mindig kevés.
A LEP volt az utolsó csepp. Ha valami értelmes cuccot csináltok, szóljatok (mint eddig..akkor már térdig fog érni a bajszom hegye).
"Császtok gyíkok, én leléptem!"

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kolléga, senki nem fog belehalni, ha te, aki a legvégén szerepelsz, mondjuk hatra, esetleg még később érsz oda. A te részedtől félünk a legkevésbé, hogy besül a színpadon. Lesz utána még két óránk a színpadi cuccok próbájára, csak épp a darab többi része olyan katasztrofális állapotban van, hogy muszáj a hivatalos főpróba elé még egy alkalom.
Fentiekben semmi irónia és gúny nincs, viszont leszel szíves nem személyes támadásnak venni, hogy igyekszünk hosszabb időt rászánni a darabra, mint az AKG által adott két óra.

10:40 AM  
Blogger Dreamer said...

"A LEP volt az utolsó csepp"

Csupán kicsiny lökés. Hányszor mentem potyára színitoszra az elmúlt egy-két hónapban? Háynszor koptattam a padot odakint?

10:51 AM  
Anonymous Anonymous said...

Azt neked kell tudnod, én ugyan nem számoltam; ahogy azt is te döntöd el, hogy a Synithoshoz hogyan viszonyulsz. Ettől függetlenül 4-én szeretettel várunk, amikortól ráérsz.

11:08 AM  

Post a Comment

<< Home