Thursday, January 11, 2007

:ásít:

Miért van az, hogy életem bizonyos pillanataiban az óra megugrik? Pl.: Megfigyeltem, hogy ha minden igaz, akkor hat perc alatt érek ki a buszmegállóba néha. De van, hogy megállnak az órák, főleg, ha melózom. És még valaki biztonságba érzi magát ezen a földön?
Opera tegnap.Nos, arra mindenképp jó volt, hogy az elkövetkezendő 5-10 évben miért ne akarjak menni. Cossifante Tute vagy mi volt a címe ennek a rózsaszínes, szirupos, irreális izének. A történettel van bajom, és Gillznek teljesen igaza van a végével kapcsolatban. A két srácnak, don Alfonsonak egy hatalmas tökönrúgást.
Még akartam írni valamit, de elfelejtettem. Nagy a kupi idehaza. Péntekenként fogok rendet rakni mostantól? Bár mi az úristen lenne péntekenként, most pl semmi. Hazajövök és elvagyok. Tegnap olyan jó 5leteim támadtak, de inkább nem. Most csak..aludni..szeretnék.
Álmomban valami táborban voltam és Luna szervezett changeling kirándulást. Miközben én öltöztem, de a két kutya nem ahgyott. Meg szó volt valamiről még, de nem nagyon emlékszem. Azt hiszem, a nem-mozgás fázisába szeretnék kerülni.
Nem akar valaki szponzorálni? Én csak alszom, és cseréba fizethetnétek. Na?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

A Cosi fan tutte Mozartnak egy olyan operája amit a címén kívül nemigen szoktak emlegetni. Elvileg tudnom kéne miről szól meg ilyenek, dehát...

Hirtelen nem is jut eszembe olyan opera amit szívesen ajánlanék.
Ez az a műfaj, amiben éppen amikor cselekmény lenne, mindenki megáll és énekel.

3:36 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ja...
Meg halálkor is... Épp jó kis hentelés lenne, erre vérző torokkal még elhrög egy áriát... Borzalmas :S

Bocsi az idepofátlankodásért, valahogy idetévedtem :D

12:43 AM  

Post a Comment

<< Home