Tuesday, January 09, 2007

thimmmey

Álomnaplót akartam írni, pedig. Nincs kedvem. Mondjuk tele volt egy csomó meztelen csajjal, de egyikkel sem volt hancur. Sajna. Höhöhö. Ellenben álmomban Sárit elütötte egy kamion és szétszakadt. Én hívtam a mentőt, és összevesztünk Áfival. Álmomban.
Most egy kicsit ááásííítós vagyok, és egyre borúsabb tekintettel pillantgatok az órára. Tegnap volt kotéria megbeszélés. Hasznos volt, lehűtöttek. Néha kell az ilyen is, mielőtt baromságot csinálnék. A megbeszélt stratégia (igenigen) tetszik, és akkor legyen ez. Ma reggel meg. Nem szeretem azt, ha érzelmi zsarolásnak vagyok kitéve. Nagyon nem.
Akkor a mai program: Rhilennel randi az Osterben. MIért nem lehetne valami közelebbi kocsmában, mondjuk ami itt van a sarkon? Miért nekem kell kimenni..messze. Sebaj, MOST még kimegyek. Különben is, tartozom egy sörrel. SZerdán: megyek operába. Ej, ki kellett volna tisztíttatni az öltönyöm. Most mehetek így. Mindegy, legalább kiszellőzött. Csütörtökön pedig..eh..mindegy, meglátjuk, mi lesz addig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home