Friday, May 20, 2005

ezek hülyék

Én ezt nem értem.
Azt még csak-csak, hogy esetleg két év távlatából más tanítja, ill. más vizsgáztat Európa tanulmányokból. Azt már nem, hogy miért kell egy angol-komm. szakos hallgatónak olyan ismereteket elsajátítania, amit nemzetközi kapcsolatosoktól várnak el. Kivettem egy könyvet a könyvtárból, ami ált. ismereteket, és eléggé pontos töténelmi tanulmányokat tartalmazott az Eu.-ról. A cím e is ez volt: Bevezetés az Európa tanulmányokba. A könyvtáros néni is ezt nyomta a kezembe. Átnéztem a KJF belső hálózatán a tematikát, amit a könyv anyaga teljesen fedett is (kivétel 1-2 témakört). Erre jön ez az állat, és egy tesztlapot nyom a kezembe. Egy olyan tesztlapot, ami inkább való leendő politikai/gazdasági elemzőknek, semmint egy angol-komosnak. Ezek hülyék, én mondom. Bármi is lappangjon a háttérben, valakivel (mondjuk azt előző tanárral) beszélnem kell, mert ez oltári szopatás. Valaki a vesztemet akarja, vagy mi? Az előző tanárnál esszét kellett írni, vagy szóban felelni egy témakörből. Itt meg? Mi történt?

Mindegy, egy vizsgám már megvan. Az, amelyiket TUDTAM, hogy megcsinálok. Ott nem volt semmilyen adrenalin-löket, csak unott ikszelgetés. Most meg..Most is unottan ikszelgettem, csak éppen nem azért mert esetleg tudtam volna, hanem mert tök mindegy volt, hogy a, b, c vagy d. Egykutya. Elegem van. Amikor már azt hiszed, hogy nem tudnak mégegyet belédrugni, akkor jól fejbevágnak ököllel. Abszolult K.O.

Elég. Kifüstölöm magam, majd valahol máshol. Most még ezeket a sorokat is csak úgy van időm megírni, hogy rohanhatok Anyámhoz fénymásolni. Sebaj, megéri. Nyugodj meg, már hozzászoktál elégszer, hogy a sulinak be kell bizonyítania, hogy ki a fasza gyerek.

Nos. Akkor nyissunk egy üzenőfüzetet. Már régóta viszket a tenyerem, hogy valami hasonlót csináljak, és most kellően ideges vagyok, hogy majmot varázsoljak magamból is. Merthogy: "A blogom magamnak írom, nem másoknak, stb.stb." Akkor hogy jön ide az üzenőfüzet? Sehogy. Tagadom magamat is, tagadom a világot, lázadok a megszokás ellen. Magam ellen is, mert csak akkor van értelme. Ellenben megígértem az üzenőfüzet címzettjének, hogy az addigi médium, amit eddig használtunk üzenetváltásra, abszolúlt köztünk marad, akárcsak az üzenetek tartalma is. Így ő ma nem íratkozik fel a "faliújságra". Pedig most nagy kedvem volna jól bemosni neki. Pedig szarul van, rosszul van, és hajlamos vagyok hinni neki. Semmi gond. Ellenben:
- Würthné tanárnő: Kapja be. Gondoltam ennyivel meglepem.
-Drizzt: irígykedem. A hangjára, félreértés ne essék. Imádok énekelni, de nem tudok. Mi az, hogy! Inkább mondjuk, hogy a repedtfazék és a bádogedény összefoghatna ellenem, akkor is lepipálnám őket. Ellenben hallásom van, és tisztában vagyok vele, mennyire béna vagyok. De ha jó kedvem van..Szóval mélységbeli barátom, irígykedem..Majd jól elverlek Magic-ben emiatt:)
-Viktor (KJF)- Gratulálok a Juve bajnoki címéhez.
- Kola (KJF) - kérek szépen Magic kártyákat. A legbrutálisabb kék-zöld paklit fogom összerakni. Mindent counterelek, és agyongyógyulok.
- Aszter- nem kell visszaadnod az SW CD-ket. Ráér. De mond, kölcsönkérthetem a Magic kártyáidat Kolától? Azut hiszem meg1eztünk..
-Icke: Örülök, hogy 1et értesz. El is várom:)
- Gillz: Bocsánat. Elfelejtettem motoroskesztyűt szerezni. Azért a normális bőrkesztyű elég lesz, ugye? Jah, gondolkodom a járandóságodon, amit a BME-HÖK-ért kérek majd. De nem jutott eszembe semmi.
- Balázs: Szedd össze magad. Szedd össze magad. Szedd össze magad. Szállj le. Tudom, hogy most fél lábbal a föld felett lebegsz, de elég. Az elkövetkezendő két heted véres lesz( borzalmas, kegyetlen), és mindig elkalandozol, nem tudsz koncentrálni. Hagyd abba! Egyszerre csak egy feladatra öszpontosíts. Helye van a munkának, a verítéknek, a szerelemnek is. Most dolgozz egy csöppet, különben minden borul.
- Apám- ideje lenne elmondanod, mennyire is megy jól neked. Egy villát akarsz kibérelni egy Olasz tó partján KÉT hétre? Évközben elruccansz D-Afrikába vadászni, és legalább egymillió ft.-értékű vadat összelőni? negyed évvel ezelőtt voltál Tibetben.. Irígykedem. Igenis, miért ne tenném?
-Bárki: A nyáron össze kéne szednem kb. 50-ezer forintot. Any help? Job wanted!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home