Wednesday, May 18, 2005

My life is slippin´ away

Esik. Ezt is te intézted el, Kedves? Nem baj..Ígérted, vagy mi.
Vizsgázom. Erről te tehetsz, KJF! Miattad nem fogok angolt tanítani (legalábbis ma biztosan nem). Miattad fog megbukni szegény lányka? Ha nem szedi össze magát, akkor biztosan, de ezt inkább köszönje magának..

Vizsgázom? Már kettő strigula letudva (és a hírolvasás is megvan..). Szerintem mindkettőből átmegyek. Mind interkultúrális kommunikációból, mind Kommunikáció elméletből. Ez előbbi vizsgája különösen vicces volt. A teremben ülő diákokat soronként kérte az asztalhoz, és adott nekik tételt. természetesen a kavarodásban már jó előre meg lehetett beszélni mindent. Hiszen jó szokásom szerint az első sorok valamelyikénél ültem. Az a legtutibb. Mire az utolsó poronyt is tesztlapot lobogtatott, az enyém már félig ki volt töltve. Köszönet a körülöttem ülőknek.
A komm. elméletet megkaptam emilben. Vizsga előtt egy órával sikerült memorizálni. Ráadásul mélyen tisztelt Gayer tanár úr évek óta ugyanazt a tesztlapot tölteti ki. Mivel ez nem az első ilyen vizsgám volt, az első pár kérdést már kívülről fújtam. Tulajdonképpen ezt már tavaly megcsináltam, csak a mélyen tisztelt tanár úr b***ott felrakni a jegyemet a Neptunra, és nem találtam sehol sem. Ennyit az aláírásomról is. Köszönöm szépen...
Utazom. Megint. Apa ma felhívott, hogy jó-e az Augusztus első-második hete egy kis nyaralásra? Tehát idén is ugrott a Sziget. Nem baj, végül is csak Nick Cave lett volna az egyetlen, akire egy kicsit is kíváncsi lettem volna. Ha lenne System, az se érdekelne. Ez már nem ugyanaz, mint a Toxicity idején volt. Most láttam az új klippjüket. Maga a video istenkirály, de a zene..Az átment valami másba. A fentebb említett album még HC volt, ez meg már inkább New Metal.. Fujj..

Apropó, miért van az, hogy minden nagyi nekem jön az esernyőjével? Minden csitri/fruska elvárja, hogy kikerüljem (és emiatt a sárba/pocsolyába/autóútra lépjek)? Derogál az ernyőt egy kicsit félrehajtani? Miért van az, hogy az egyetlen, aki ezt megcselekedte, egy gőgösnek tűnő, nálam két fejjel magasabb srác volt (salute amice!)? Én bezzeg mindenki elől kitérek/ernyőt félrehajtom. Nem baj, ess, eső, ess. Majd sírnak helyettem az égiek. Én most kivételesen jól érzem magam a bőrömben. Annak ellenére, hogy vizsga, busz, éskülönbenis.

Tegnap találkoztam Kola úr barátnőjével. Meglepetés volt, Kriszti után egy már-már törékeny hölgyet vártam, de (tegyük hozzá, szerencsére) kellemesen csalódtam. Ráadásul a hölgy igen tájékozott volt minden szerepjáték/kártya terminológiában. Helyes, kedves Kola, helyes. Szord csak a seed of corruption-oket. Hihi..Ha belegondolok, hogy mennyi embert fertőztem már meg szerepjátékkal, kártyával..Középiskolában két lány lett szerepjátékos, két srác kártyás miattam. Főiskolán meg kettőt átállítottam a Magicről Vampirére, egyet meg szoktattam rá a vérre. Akkor én vagyok a gócpont? Okés, ezt még vállalom. Csak azt nem tudom, hogy a 28.--ai kvalifikációra megyek-e. Míg a bajtársak tobzódnak a kártyában, én egyre kevésbé lelem örömömet benne. Hiányoznak a családias csörték, a rackben nincs sok igazán jó arc. Azért el lehet lenni ott is, csak..nem az igazi.
Azért az EB-re megpróbálok kijutni, lesz, ami lesz.

Álmok..

Mostanában egyre több a wírd álmom..
no.1: Valamikor a héten egy gyerekre vigyáztam, olyan fél éves formára.. A családom tagjai szörnyülködve néztek, s azt várták, mikor ejtem le. Pedig szakszerűen fogtam ( alkaron, egyik kézzel mindig a fejet támasztva). Aztán hirtelen elfelejtettem, hogyan is kell a kcisit tartani, úgyhogy vissza is adtam az apjának (aki a nagybátyjám volt..). Ő persze azonnal elejtette, és vérzett a baba feje. Éljen, úgy keltem, hogy lelkiismeret-furdalásom volt, pedig nem is én ejtettem el.
Másik álom: A KJF-en, tesi után felrohantam egy gépterembe, hogy gyorsan elvégezzem a rutin műtéteket (értsd: emil, blogok, fórumok). De valamiért nem tudtam gépelni. Mindig félreütöttem egy-egy billentyűt. Gillz blogját akartam megnézni, de már a "www"-nél elakadtam. Remegett a kezem, és bénáztam. Szörnyű érzés volt. Aztán nagy nehezen sikerült begépelni a címet, de nem az a honlap jött be, hanem valami más, 2003-as blog. Más skinnel, olyan szöveggel, amit nem tudtam elolvasni. Huhh..gyorsan ébredtünk aznap..
Álmok, part 3. : Na, a szerepjátékos múlt lecsap! Álmomban varázsló voltam, és a Heretic c. számítógépes játék villámait, tűzlabdáit durrogtattam. Érdekes módon a helyszín abszolúlt a jelenkor volt. Mindenféle szörnyek elől menekültünk (családom? Apámra emlékszem..). A végére már semmi magic nem volt, hanem tűzoltósági-fejszével, és húsz kilós, hosszú nyeles acél-kalapáccsal irtottam a népet egy lovaskocsi tetején. Jajj, mamám!

"Nem baj, nem baj".. Ma találkozom A Kedvessel, és majd végre megnyugszom. " ott emlékektől terhes fejedet/A márványföldnek elcsüggesztheted:". Ja, Kola azért nem hagyhatta ki a ziccert. idézek tőle most: "Balázs! Négy éven keresztül hajtogattad nekem, hogy a nő tehet mindenről. Akkor most mi van?"..Tus, set and game. Na ja. Tanúja voltam, hogy a négy éves kapcsolata hogyan szökken szárba, majd hal el, gyötrelmes kínok között. Néha mesterségesen újraélesztették, halódott egy sort, és paff, death. Hányszor is mondta elkeseredve, hogy "csak nővel ne verjen az Isten!"..hehe, régi szép idők (Azért engem verjen nyugottan nővel az öreg hosszúszakállú, hálás is vagyok érte!). Albérlet..
Amikor a don Pepe pizzásdobozokból várat akartam építeni, de a harmadik toronynál a bérlőnéni miatt ki kellett dobni őket. Amikor a sütőben elhelyezett serpenyőben olajba döglött csótányokra kacsintottunk..Amikor valaki (most nem én..) leverte a csillárt, és senki nem szólt érte..Ésatöbbi, ésatöbbi. Meccsnézések, ordibálások, zabálások, játékok, kártya (és kártya).. Fekvőtámaszok a konyhában (ott volt hely).. Na, hagyom is abba, mert elfog a nyúlós nosztalgia.
Hmm. Kérdem én: A Puska.hu-n miért van csak nyolc oldalnyi médiatöri jegyzet? Abból is csak olyasmi, ami sajtótöriből lett kimásolva? Na kérem, honnan való az a jegyzet? Forrás: KJF! Hát persze! Azt is lusták voltak befejezni! Nem gond, azért talán ki tudom puskázni valahonnan..vagy majd csalok. Vagy jövök mégegyszer. Nehogy már UV nélkül megússzam ezt a vizsgaidőszakot! Blehh, az milyen volna. De Eu. tanulmányokból azért tanulni kéne. Az a néni eléggé morcos...vele nem lehet jópofizni...Úgyhogy előre! Alamo a miénk lesz! Akárcsak Somme!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home