Tuesday, May 31, 2005

Howler

Átmentem Eu. tanulmányokból. Két eset lehetséges: Vagy oltári mákom volt, vagy a tanár rájött, milyen szakos is vagyok, és hogy mennyire is kéne nekem ezt tudnom (semennyire). Ellenben megbuktam nyelvészetből. Már amikor kijöttem éreztem, hogy valami nem stimmel. Úgyhogy legyen UV. Csak azt nem értem, hogy az UV ugyanazon a napon van, mint a szigorlat, ráadásul ez utóbbi van előbb. Tehát: Aki szigorolatozni szeretne, de megbukott, lásd:én, az lőheti, mert előfeltétele a szigorlatnak, de a vizsga ez UTÁN van. ÉLjen, ezt jól kitalálták. Igazi KJF-es szervezés. Hurrá-hurrá, újabb tantárgy, amit halasztanom kell. Hát nem szuper?
Most meg Amerikai irodalom a téma. Erre sem tudtam készülni, lesz-ami-lesz.

Ma inkább szenvedek tovább. A fejem szétrobban, a szemem viszket (hülye szél). Minden egyes köhögésroham szétszaggatja a tüdőmet, és várom, melyik pillanatban sikerül vért felköhögnöm. Olyan leszek, mint Doc Holiday. Tüdőbeteg kártyás. Bár ő lényegesebben több cigit szívott, nekem mindezidáig nem sikerült egyetlen szálat sem. Remélem ez a továbbiakban így is marad.

Hidegebb van, de szeles az idő. Ez egy allergiásnaks nem jó. De legalább esni fog az eső. Az jó, az kell. Különben is, már ideje volt. Ja, milliomos vagyok megint. Hurrá. mehetek a bankba ismét. Imádom. Inkább karót döfök a szívembe, és megkérem a szomszédot, hogy húzzon ki a napra. Ja, mégsem lehet, mert tartozom valakinek, ill. valakihez. Akkor majd ő. Szar dolog betegnek lenni. Kifejezetten az.

Amikor nem tudsz aludni, mert egész éjjel fújod az orrod. Amikor aludnod kéne, mert a betegségek ellen az használ a legjobban,de inkább felkelsz hatkor, hogy vizsgázhass, és alázd meg magad a tanár előtt. Amikor a buszon aludni akarsz, de nem megy, mert az ízületeid fájnak, holott semmi gondjuk nincs. Amikor tudod, hogy örülnöd kéne, de nem tudsz. Amikor azt hiszed, minden összeomlik, s mint nyúlós szürke massza beterít, s fekete szurok dől az égből. Kellemesen borzongsz, mert tudod, hogy esélyed sincs a gyógyulásra se péntekig, se szombatig. Nem mehetsz buliba, nem mehetsz liveozni, nem mehetsz sehova. Csak Fehérvárra, hogy szenvedj ott, a semmiért. Hajrá. Hajrá. hajr..

Azért nem minden rossz. Pl: Találkozol a Kedveseddel, és az egész elillan. Akárcsak ő is egy villamoson, és a realitás arcul csap, s neked haza kell menned, egyedül. És az úton a köhögéstől alig bírsz kapaszkodni. A tüdőbe markolnál, de nem lehet, mert a mellkasod útban van. Még érzed az illatát, de egy újabb roham messzire űzi azt is.

Már csak egy hét, és egészséges leszek. Illetve: köhögni még fogok egy jó hónapig, mint szoktam. De akkorra már nem fog fájni. Nem fog...nem..

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Grr...te...tessék azonnal jobban lenni, vagy etetek veled gyömbér cukorkát. Na, az kitisztítja a torkod. Ha ügyes vagy, még a fogaid sem menekülnek el sikítva.

4:01 PM  

Post a Comment

<< Home