Sunday, May 29, 2005

Szenvedj!

Nem tudom, hogy a Duna parti sétától, vagy a nagy melegtől (eső nélkül), de meghatdszorozódott erővel csapott le rám az allergia. Tavaly szinte meg se nyikkantam, most meg nem győzök kapkodni a zsebkednő után. Esete nem tudtam aludni, mert percenként fújtam az orrom. Jajjj..Már többször vérzett is, a szemét. Ha a Dunapart az oka, akkor azt kell mondanom, hogy nincs ellenemre al szenvedés azért a pár óráért, amit ott töltöttem. Ha ez az ára, akkor örömmel fizetem meg.

Szombaton verseny volt. Egy kicsit elmaradtam a várt eredménytől, és bosszantó módon ez nem az én hibám. Az első fordulóban megnyikkanni se tudtam, sikerült egy toolbox malkáv, és egy hordapakli közé beülni. Mivel az én paklim is főleg horda, minimális stealthel, és sok hátránnyal, lehet sejteni a végét. De vagy másfél óráig szenvedtem, úgy, hogy tudtam, nincs esélyem nyerni. Az asztal erejét mi sem mutatja jobban, hogy csak én estem ki, a forduló vége előtt tíz perccel, a többieknek meg kellett elégedniük a döntetlennel.

A második forduló viszont iszonyatosan izgalamas volt! Előttem Dolby blocker Ravnossal, mögöttem nagyot ütök multi-rush pakli. A predatoromat aztán gyorsan kiette egy aching beauty-s torreador.. és onnantól mind a megmaradt négy játékos 1-5 poolon egyensúlyozott. Baromira élvezem az ilyen kiélezett helyzeteket, és ált. ekkor tudok a legjobban játszani is. Végül nagy nehezen kiejtettem a ravnost ( az elején elloptam Gabrin Raven spy-át, és nem tudott blokkolni egy ideig..), aztán a másik ravnost (horda..), és ketten maradtunk a torcsival. A kezemben öt darab Waters of Duat, egy procurer, és egy archons investigatigation. Öt poolban voltam, amikor az 1ik torcsi, a főembere, ötöt akart belémbokszolni, és nem tudtam blokkolni. Naná, hogy csattant az Archon, és megnyertem a fordulót! 4VP, 1 GW

A harmadik asztalon sokáig úgy festett, hogy itt is nyerek. Aztán a két szavazó ventrue 1ike ráparancsolt nefertitire egy PTO-t.. Aztán még mindig volt esélyem, egészen az utolsó eprcekig, de iszonyatosan bénán húztam. A szerencsém a kártyában itt elhagyott, pedig ha csak egy kicsi mákom van, most a döntős élményeimet ecsetelném.
Hazafelé battyogva aztán levontam a következtetéseket:
1: Két nagyon izgalmas játékom volt, amit még élveztem is.
2: Van egy mondás: akinek szerencséje van kártyában, nincs szerencséje a szerelemben. Fordítva működik? Szerintem igen. Most nagyon úgy tűnik.

Versenyből hazatérve nekiveselkedtem a Magic laptoronynak. Össze is dobtam két paklit. Egy feketét, és egy kéket:) Nem vagyok fanatikus, áhh, dehogy. Holnap jön a zöld..

Vasárnap

Orrfúj, prüszköl, viszket. Szúnyogcsípés hegyek (nem baj), zsebkendő készlet fogyóban (ez már az). Elmentem Dunakeszire, és ha már itt vagyok, blogolunk 1 jót. Miért ne? Ebédre apa Pástétomot csinált, salátával, krumplipürével..Nyammmm...
A buszjegyért nem kellett fizetni. Azt mondta a soför,hogy gyereknap van. Jeee, köszi. Nemsokára indul az Eurpóa Nagydíjj, hajrá Kimmi, megint. A pool pozíció ugyan nincs meg, de a második hely igen..csak lesz valami.
Ja, mintha Kármen vmi fagyiról mesélt volna..

Apa meséli, hogy a mellettem lévő lakást egy fiatal, first class nő vette meg. Az anyja cukrász, az apja borász (tokaji borvidék..), ráadásul még iszonyatosan jól is néz ki. Szegény vidéki lány, feljön Pestre, és olyan elveszett lesz. Hehhhh.:D
A dolgok jelenlegi állása szerint, tőlem még el is lesz veszve, reményeim szerint még jó sokáig (mit is mondtál, Életfogytiglan?). Nos, kedes hímnemű olvasóim, ki akar a szomszédom lenni?
(remélem lesz lakásavató bulija..torták, sütik, fagyi..hozzájuk a legjobb fehérborok..:)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home