Thursday, January 18, 2007

1997 - ?

Akkor mégsem.- A jelenlegi állás szerint nem halt meg H. Érdekes. Nem szeretem én ezt. Talán jobb lett volna, ha megdöglik a nyomorult. De a mesélőm ezt mondta, és ki vagyok én, hogy ellentmondjak neki? De azt könnyebben fogadtam volna, ha megdöglik a rohadék.
Alaposan, és élményekben gazdagan telnek a hétköznapjaim. Hétfőn végül is nem haltam meg. Kedden meglátogatott Ő, szerdán én mentem arrafelé. Ma értekezlet volt, nem is haszontalan, pénteken megyünk sert vedelni. Mi kell még? Közben sokat gondolkodom, nem titok: hétköznapok, munka, elveszett lehetőségek, magánélet. Egyenlőre adom, kapom a pofonokat, de az ellenállás még tartja magát.
Valóban..egyre kevesebbet blogolok - mármint egy poston belül.

De azért volt értelme. Szétszedtem a gépem, és láttam, hogy tényleg mi van benne. Rájöttem, hogy iszonyatosan jó az alaplapom és a videokártyám, és a hangkártyám egy szar. De, őszintén, nekem teljesen megfelel. Igen, néha a rosszabbik is.
Ez abszolút és teljes méártékben nem vonatkozik a párkapcsolatomra. Nekem a legjobb kell.

1 Comments:

Blogger vérlepke said...

:DDDDD

zs

5:33 PM  

Post a Comment

<< Home