Monday, January 15, 2007

nyamm-nyamm

Álmos vagyok. Komolyan. Tényleg. eléggé. Egy kicsit nehéz így koncentrálni a melóra. Tegnap szétkaptam a gépem. Szétszedni mindent könnyebb, mint összerakni. De ment az is. Már tudom, hogy hol mi van. Merre. És piros a videokártyám, bizony! Jah, és brutális hűtése van az alaplapnak. Hűtőbordák, ventillátor..Léghűtéssel megy a videokártya is. Nem hinném, hogy bármi olvadás lenne ott.
Amúgy csodás hétvégém volt. Valóban, rég volt ilyen jó. Persze, bosszúságok, öröm, bánat, midnen akadt, de..Néztem filmeket, játszottam, élveztem is, nem voltam egyedül, anyáméknál is minden rendben akadt. Most mit mondhatnék?
Jah, hát a mostani játékbeli karakterem..hehehe...nem túl eredeti, de imádom játszani is. Amúgy meg az Undercover projekt nem nagyon akar elindulni. Illetve az elindításához szükséges doksi még kiigazításra szorul. Huhh, remélem bejön, nagyon remélem.
Valamint ma este megyünk budapest-aramgeddont játszani. Érdekes lesz. Meg kiderül, leszek-e mesélő.
Amúgy meg egyre rövidebbek a postjaim. Sebaj. Kéne tolkien cikket írnom, meg blogokat elemezni. Nemkell elsietni, csak olyan keveset vagyok otthon. És ha ott is vagyok, akor is csak zombulok, főleg.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home