Friday, January 12, 2007

crawl

Ez a szám ment tegnap Mélypontban - The Crawl, azaz mondjuk legyen "vánszorogni". Plussz egy fővel bővült a lélekápolandók listája, de hát ez van. Amióta a Boszilány teljesen kiesett, Peredhil tölti be az ő posztját. Semi gond, bár érdekes a crossover a többiek között, hihi.
Tegnap nagyon fáradtan megpróbáltam segítgetni, de elég nehezen ment. Tulajdonképpen talán én még többet is beszéltem. sebaj. Talán.
Most rettenetesen éhes vagyok, és a kifőzdei kaja helyett inkább várok a bruger kinges karavánra. Na, meg Rhilen szivárogtatja az infókat. Huhh, úgy tánik, még semmiről nem maradtam le. Mondjuk, Gillz is eszembe jutott. Más kapcsán is.

Lájv izzik, jobban érdekel, mint más, jelenleg. Mármint mint más hobbim. Jah, és rájöttem egy anomália megoldására:

Narnia Krónikái. Hogy lehet az, hogy ha a teremtésnél KÉT ember volt, mégpedig nem is akármilyenek (lelakott hajtó és lelakott neje, max: két gyerek), honnan származik Narnia emberi népe? Főleg úgy kérdezem ezt, hogy ugye évszázadokkal később, a második kötet idején CSAK a négy gyerek voltak az egyedüli emberek (meg a boszi, de ő nem is ember). Akkor a harmadik-negyediknél honnan a sok humán? No, ezt a Caspian végén megválaszolták, mégpedig egész jól. Kár, hogy sablonos volt ez a kötet is, elméletileg az utolsó már :hc: a javából. Egy mtt-n reggelt arc azt írta, hogy az az apokalipszist veszi alapul. Jah, érdekes, hogy egyáltalán nem zavar a vallásos-keresztény párhuzam. Sőt, egyébként megsúgom, hogy a vallásosság, istenben való hit egyáltalán nem áll távol tőlem, az elmúlt hetekben nagyon sokat gondolkodom ezen. Már nem csak tisztelem, irigylem is azokat, akik hisznek.
(Természetesen a halálon, halálfélelmen elmélkedem mostanában - elméleti síkon - s e kapcsán jött a múzsa. Azt hiszom, leporolom Capeket, és/vagy ismét írok novellát)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home